چهره‌ای خشن، باطنی آرام

پکیج GP برای مینی JCW

22 خرداد 1399 11:32

مدت کوتاهی پس از معرفی و تحویل مینی John Cooper Works GP به عنوان نسخه‌ای اسپرت از هاچ‌بک جمع‌وجور بریتانیایی، شرکت سازنده تصمیم گرفته قطعات ظاهری پکیج GP را به عنوان مجموعه‌ای جداگانه عرضه نماید.

مینی تصمیم گرفته قطعات ظاهری پکیج GP را به عنوان مجموعه‌ای جداگانه برای مدل‌های JCW عرضه نماید.در این مجموعه، بدنه خودرو همانند مدل اصلی با خاکستری Racing تزئین شده درحالی‌که سقف، باله عقب و روکش آینه‌های جانبی نیز برای ایجاد تضاد بصری با نقره‌ای رنگ‌آمیزی شده است.

ناحیه اطراف چراغ‌ها، دستگیره درها، اطراف ورودی هوا و در باک نیز به رنگ مشکی براق درآمده و با جزئیات قرمز رنگ روی بدنه تضاد جالبی ایجاد کرده است.

رینگ‌های 18 اینچی این مدل مشابه با نمونه نصب شده در John Cooper Works GP بوده و در بخش مرکزی آن نشان GP قرار دارد.

پکیج GP برای مینی JCW

مینی فضای داخلی این مدل را نیز شبیه به نسخه GP کرده چراکه اقدام به نصب صندلی‌های اسپرت John Cooper Works با روکش چرم دینامیکا مزین به نشان GP و فرمان چرمی با دوخت قرمز به همراه یک قطعه فلزی روی آن نموده است. بد نیست بدانید قطعه مذکور و پدال‌های فلزی تعویض دنده که پشت فرمان نصب شده ، به کمک فناوری چاپ 3 بعدی ساخته شده‌اند.

کفپوش‌های مزین به نشان GP، اهرم تعویض دنده و ترمز دستی مخصوص مدل John Cooper Works با پوشش فیبرکربن و آلکانترا از دیگر موارد مهم قابل اشاره در کابین این خودرو به شمار می‌آیند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران