اسپرت و قدرتمند

انتشار تصاویر پورشه کاین کوپه GTS

22 خرداد 1399 11:55

همین یک ماه پیش بود که نسخه GTS از پورشه کاین کوپه 2021 در حال گذراندن مراحل تست و بررسی در پیست نوربورگ‌رینگ مشاهده شد. اکنون تصاویری در صفحه اینستاگرام actu.auto.fr منتشر شده که به نظر می‌رسد تصاویر رسمی این خودرو بوده و احتمالاً به زودی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

با نگاهی به تصاویر انتشار یافته از پورشه کاین کوپه GTS می‌توان ارتفاع کمتر بدنه، ترمزهای بزرگتر و جزئیات مشکی روی بدنه و نشان‌های مشکی GTS را تشخیص داد.انتظار داریم پورشه کاین کوپه GTS از همان پیشرانه 4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر بهره‌مند شود که پیش از این در پانامرا GTS نصب شده بود. این بدان معنی است که 453 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور از طریق سامانه چهار چرخ محرک و جعبه‌دنده هشت سرعته PDK به چرخ‌های این شاسی‌بلند منتقل خواهد شد.

با وجود برنامه برای عرضه نسخه GTS، همچنان یک فاصله خالی میان مدل‌های توربو و توربو S E-Hybrid احساس می‌شود، بنابراین می‌توان امیدوار بود براساس شایعاتی که اخیراً منتشر شده، پورشه قصد معرفی نسخه GT از کاین کوپه را نیز داشته باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط actu.auto.fr ، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت پورشه کاین کوپه GTS در صورت تجهیز به پکیج اسپرت کرونو، برابر با 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 270 کیلومتر برساعت خواهد بود. ضمنا این منبع خبری اعلام کرده خروجی دوگانه بیضی‌شکل اگزوز که در وسط بخش عقب قرار می‌گیرد نیز به صورت آپشن قابل انتخاب خواهد شد.

پورشه کاین کوپه GTS

با نگاهی به تصاویر انتشار یافته از پورشه کاین کوپه GTS می‌توان ارتفاع کمتر بدنه، ترمزهای بزرگتر و جزئیات مشکی روی بدنه (پوشش آینه‌های جانبی، حاشیه پنجره‌ها، خروجی اگزوز و غیره) و نشان‌های مشکی GTS را تشخیص داد.

کابین پورشه کاین کوپه GTS

در فضای داخلی نیز استفاده گسترده از آلکانترا برای پوشش فرمان، دستگیره‌های کنسول میانی، پوشش داخلی درها، زیرآرنجی، صندلی‌ها و پوشش داخلی سقف با دوخت قرمز جلب توجه می‌کند. به هرحال کابین این مدل نیز همچون سایر اعضای خانواده GTS بیشتر برای جلب نظر خریداران جوان آراسته شده است.

در نهایت نباید فراموش کرد که نسخه کوپه از پورشه کاین GTS همزمان با مدل معمولی این خودرو عرضه خواهد شد و آن‌گونه که از تصاویر برمی‌آید، تفاوت این دو مدل در طراحی بخش عقب و خروجی اگزوزها خواهد بود.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت پایه پورشه کاین GTS مدل 2021 برابر با 130 هزار دلار تعیین شده درحالی‌که برای خرید نسخه کوپه از این خودرو باید مبلغی بیش از 135 هزار دلار پرداخت شود.

دیدگاه کاربران