با باله عقب عجیب و سقفی متفاوت

انتشار تصاویر جاسوسی جدید پورشه کاین کوپه

20 شهریور 1397 18:00

انتشار مجدد تصاویر جاسوسی از مدل جدید پورشه کاین که فعلاً همه از آن با نام کاین کوپه یاد می‌کنند فرصتی برای ما فراهم آورده تا بیشتر با این مدل جذاب آلمان‌ها آشنا شویم. در این تصاویر برای نخستین بار می‌توانیم باله عقب عجیب‌وغریب خودرو را ببینیم که تقریباً روی مرکز در عقب خودرو نصب شده است. معمولاً در مدل‌های این‌چنینی باله عقب روی سقف نصب می‌شود.

این مدل که نسخه اسپرت‌تر و جذاب‌تر کاین محسوب می‌شود با تغییراتی در طراحی بدنه و با همان کابین و پیشرانه‌ها سال آینده به بازار می‌آید.همانند بسیاری از نمونه‌های آزمایشی پورشه، این مدل هم به رنگ مشکی بوده و برای پنهان کردن جزئیات طراحی بدنه از چسب استفاده شده است. طراحی بخش جلوی کاین کوپه بسیار شبیه مدل استاندارد است و مخصوصاً جلوپنجره و چراغ‌های جلو LED شباهت زیادی به هم دارند.

تغییرات اصلی در طراحی، از ستون B شروع می‌شود. جایی که خط سقف به سمت پایین شیب می‌گیرد و دیگر خبری از خط سقف صاف نیست. این تغییر، ظاهری زیباتر به خودرو بخشیده ولی از سوی دیگر، فضای بار آن را کاهش داده است. پورشه چراغ‌های عقب این نمونه تستی را مخفی کرده، البته طراحی کلی آن‌ها شبیه به مدل استاندارد کاین است.

براساس تصاویر جاسوسی که قبلاً از این خودرو منتشر شده بود می‌توان نتیجه گرفت که طراحی کابین کاین کوپه هم هیچ تغییری در مقایسه با مدل استاندارد ندارد. مدل‌های تستی که تاکنون تصاویر جاسوسی از آن‌ها گرفته شده همگی دو پشت‌سری در قسمت عقب دارند که به معنی ترکیب صندلی 4 نفره آن‌هاست. گرچه، احتمال عرضه مدل 5 سرنشین آن هم وجود دارد.

هنوز جزئیات پیشرانه‌های کاین کوپه مشخص نیست، ولی با توجه به اشتراکات زیاد دو مدل، احتمال این‌که همان مجموعه پیشرانه‌های کاین استاندارد برای این مدل جدید ارائه شود بسیار بالاست. البته احتمال برخی تغییرات در این پیشرانه‌ها ازجمله تیونینگ‌های جدید هم وجود دارد.

شرکت پورشه، کاین کوپه را سال آینده میلادی رونمایی و به‌عنوان مدل 2020 روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه کاربران