روح رپتور در قالب ون

فورد ترانزیت به‌روزرسانی شد

27 خرداد 1399 11:53

فورد سرانجام ویرایش جدید از ون سایز بزرگ ترانزیت (Transit) خود را برای بازار اروپا تدارک دید. یکی از ویژگی‌های جذاب این خودرو جلوپنجره جدید آن است که به شدت شبیه به پیکاپ آفرود و اسپرت رپتور شده است.

ترانزیت با فناوری جدید دیفرانسیل با محدودکننده لغزش، تولید شده‌ است. هم‌چنین یک سیستم بهینه‌سازی کنترل کشش نیز روی آن تعبیه شده. مدل جدید ترانزیت که با نام Trail شناخته می‌شوند تا اواخر تابستان جاری در بازار انگلستان عرضه خواهند شد. خودرویی که به گفته شرکت به لطف یک به‌روزرسانی سنگین فنی برای پیمایش‌های طولانی در مسیرهای سخت آماده خواهد بود. همین تغییر در ظاهر ترانزیت جدید اشاره‌ای هم به خواص آفرود این ون جذاب داشته است.

بهره‌گیری از رینگ‌های جدید 16 اینچی آلیاژی حالتی جوان‌پسندانه به این خودرو بخشیده است. سری ویژه‌ای از ترانزیت با نام کاستوم نیز در دسترس خواهد بود که شیوه باز و بست ریل در‌ها آن را متمایز می‌کند. صندلی‌های جدید از جنس چرم حس و حال سواری با این خودروی کار و تجاری را جذاب‌تر کرده است. آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سیستم روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها از جمله آپشن‌های استاندارد ترانزیت‌های جدید خواهند بود.

فورد ترانزیت

هر دو تیپ با فناوری جدید دیفرانسیل با محدودکننده لغزش، تولید شده‌اند. هم‌چنین یک سیستم بهینه‌سازی کنترل کشش نیز روی آن تعبیه شده است. ترانزیت جدید با سیستم ابداعی Intelligent تبدیل به یک AWD دو دیفرانسیل واقعی شده است. البته در شرایط استاندارد تمام نیروی پیشرانه به صورت RWD به چرخ‌های عقب منتقل می‌شوند و در صورت نیاز است که 50 درصد از خروجی پیشرانه به محور جلو هدایت می‌شود.

فورد ترانزیت جدید بر حسب انتخاب مشتری می‌تواند به صورت پانلی و یا به صورت دو کابین باشد. پیشرانه استاندارد این خودرو 2 لیتری دیزلی است. مشتریان می‌توانند قدرت‌های موجود شامل 128، 168 و 182 اسب‌بخاری را انتخاب کنند. هم‌چنین گفته می‌شود یک سیستم هیبریدی ملایم با موتور برقی 48 ولتی نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاه کاربران