• فورد ترانزيت کاستوم ناگت

کاستوم ناگت با قیمت پایه 83 هزار دلاری

تبدیل فورد ترانزیت به یک کمپر تمام‌عیار

11 شهریور 1402 10:53

فورد ترانزیت سفارشی نسخه Custom Nugget برای اولین‌بار در نمایشگاه کاروان دوسلدورف آلمان رونمایی شد. این کمپر جایگزین ویرایش قبلی شده است، که اوایل سال 2019 معرفی و سال گذشته در قالب Transit Custom پرده‌برداری شد. اکنون فورد با همکاری Westfalia مدل جدید این کمپر را با امکانات کامل رفاهی ازجمله یک آشپزخانه، یخچال و سینک را عرضه کرده است.

فورد ترانزیت کاستوم ناگت 2024 مجهز به سقف شیب‌دار با پارچه جمع‌شونده است. با پرداخت هزینه بیشتر می‌توان در این بخش از سلول‌های خورشیدی برای استفاده از انرژی خورشید به‌منظور تأمین انرژی تجهیزات داخلی بهره برد.

فورد ترانزیت کاستوم ناگت

داخل خودرو فضای کافی برای یک جفت تخت دونفره و صندلی‌های کاپیتانی (چرخان) برای راننده و سرنشین وجود دارد. در قسمت پشتی صندلی سه تکه با قابلیت گرم‌کن، پورت USB و سیستم صوتی تعبیه شده است. جالب آنکه در این خودرو به‌صورت استاندارد یک دوش آب گرم و سرد نصب شده، ولی نصب چادر در صندوق‌عقب پولی است.

این ترانزیت سفارشی با یک شاسی کاملاً جدید ارائه می‌شود. سیستم تعلیق عقب آن مستقل است و مشتریان می‌توانند انتقال قدرت چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

فورد ترانزیت کاستوم ناگت

برای اولین‌بار است که برای این خودرو پیشرانه هیبریدی پلاگین در نظر گرفته شده که پیش از این روی مدل کوگا PHEV نصب شده بود. این خودرو دارای پیشرانه اصلی 2.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی کمکی است، که قدرت نهایی را به 230 اسب‌بخار می‌رساند. ظرفیت پکیج باتری‌ها 11.8 کیلووات ساعتی است که برای پیمایش مستقل برقی تا حدود 30 کیلومتر کفایت می‌کند. فورد این کمپر را با جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک عرضه می‌کند.

گفته می‌شود فورد برای دوست‌داران مدل دیزلی یک نسخه گازوئیل‌سوز با قدر 168 اسب‌بخاری نیز تدارک دیده است.

اولین تحویل خودروی فوق در بهار آینده خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که فورد ترانزیت کاستوم ناگت قیمت پایه‌ای حدود 83 هزار دلار دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران