پکیج 955 دلاری

ارائه مجموعه قطعات کروم برای بدنه کرایسلر 300

28 خرداد 1399 15:55

شاید آینده تنها سدان ساخت کرایسلر یعنی 300 چندان روشن و مطمئن نباشد، اما به هرحال این مدل نیز تا وقتی در خط تولید و بازار فروش به حیات خود ادامه می‌دهد، شایسته دریافت توجه از سازنده خود است. به همین دلیل بوده که شرکت کرایسلر تصمیم گرفته برای سال 2020 اقدام به ارائه یک پکیج ظاهری برای مدل 300 نماید.

این مجموعه قطعات 995 دلاری تغییرات محسوسی را در بدنه پدید می‌آورد.این مجموعه که با نام پکیج ظاهری کروم معرفی شده، در قالب تریم Touring-L از این خودرو عرضه می‌شود و تغییرات محسوسی را در بدنه پدید می‌آورد. این تغییرات شامل جلوپنجره، نشان‌های کرایسلر و 300 و پوشش جدید آینه‌های جانبی بوده که همگی از جنس کروم ساخته شده‌اند. شاید چشمگیرتر از همه موارد عنوان شده ،رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی جدیدی باشد که به عنوان یکی از اجزای این پکیج برای کرایسلر 300 پیشنهاد شده است.

براساس گزارش MoparInsiders، این مجموعه جدید جانشین نسخه‌ای از تریم Touring-L در نسخه دیفرانسیل-عقب کرایسلر 300 می‌شود که تنها نصب رینگ‌های جدید 20 اینچی را دربرمی‌گرفت.

پکیج کروم برای کرایسلر 300

خبر نه چندان خوشایند این است که امکان سفارش این مجموعه قطعات 995 دلاری برای نمونه‌های چهار چرخ محرک کرایسلر 300 وجود ندارد.

براساس خبرهایی که اخیراً منتشر شده، تعداد زیادی از نمونه‌های کرایسلر 300 مدل سال گذشته همچنان در انبارهای شرکت سازنده و نمایندگی‌ها وجود دارد که این تعداد احتمالاً نیمی از مدل‌های تولید شده از 300 در سال 2019 را شامل می‌شود. این بدان معنی است که علاقمندان این خودرو ممکن است بتوانند با تخفیف مناسبی یکی از نمونه‌های به فروش نرفته را خریداری نمایند.

سال گذشته کرایسلر اعلام کرد تصمیم دارد یک پکیج ظاهری برای 300 C عرضه نماید که شامل برخی موارد به عاریت گرفته شده از نسخه SRT این خودرو می‌شود. غیر از این، کرایسلر برای مدل 300 S نیز اقدام مشابهی انجام داده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران