شاسی‌بلند سیاهپوش برای بازار ژاپن

معرفی نسخه Black Edition از هوندا CR-V

2 تیر 1399 11:40

هوندا به تازگی تریم جدیدی از شاسی‌بلند ساخت خود یعنی CR-V را معرفی کرده که Black Edition نام دارد و تنها در بازار خودروی ژاپن عرضه خواهد شد.

قیمت پایه هوندا CR-V Black Edition دراصل برای نمونه 1.5 لیتری 5 نفره دیفرانسیل جلو برابر با 35,300 دلار است.هوندا CR-V Black Edition که از تاریخ 19 ژوئن در دسترس خریداران خواهد بود، به قطعات مشکی رنگ مزین شده تا ظاهری شایسته نام خود داشته باشد. رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی با ظاهری مشکی، چراغ‌های جلو و عقب با زمینه دودی، قطعات کروم تیره در جلوپنجره، اطراف چراغ مه‌شکن، بخش پایین در و همچنین نشان Black Edition جزء مهمترین موارد از این دست محسوب می‌شود.

در کابین هوندا CR-V Black Edition از چرم باکیفیت برای روکش‌ها استفاده شده که لوگوی Black Edition نیز روی آن‌ها نقش بسته است. روکش مشکی پیانو روی پوشش داخلی درها و داشبورد به همراه خطوط سیاه روی سقف تکمیل‌کننده تزئینات کابین خواهد بود.

کابین نسخه Black Edition از هوندا CR-V

می‌توان برای قوای محرکه هوندا CR-V Black Edition از میان دو گزینه یکی را انتخاب کرد: اولی پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر دوتایی و گزینه دوم نیز پیشرانه 2 لیتری هیبرید که برای مدل جدید با نام e:HEV مشخص شده است.

گرم‌کن فرمان و چراغ راهنمای مرحله‌ای عقب جزء موارد استاندارد تازه‌ای است که در مدل CR-V نصب می‌شود ضمن این‌که هوندا سه رنگ جدید برای بدنه و یک پوشش چرم و پارچه جدید برای تریم EX و گرمکن صندلی‌های عقب و فرمان با طراحی جدید را برای کامل‌ترین تریم این خودرو پیشنهاد می‌کند.

قیمت پایه هوندا CR-V Black Edition دراصل برای نمونه 1.5 لیتری 5 نفره دیفرانسیل جلو برابر با 35,300 دلار است که تا 40,600 دلار برای کامل‌ترین مدل یعنی e:HEV EX Black Edition افزایش می‌یابد. لازم به‌ذکر است با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان سامانه چهارچرخ محرک را نیز دریافت کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران