به زیبای درخشش ستارگان

معرفی نسخه‌ای خاص از جنسیس G90

11 تیر 1399 11:29

شاید زمان طولانی به نظر برسد اما تنها 7 ماه پیش و در جریان نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2019 شاهد معرفی مدل بروزرسانی شده از جنسیس G90 بودیم. اکنون این برند کره‌ای قصد دارد محصول خود را با مدل 2021 و در یک تریم جدید سفارشی با نام Stardust عرضه نماید.

بدنه این نسخه خاص و تولید محدود ا جنسیس G90 با پوشش خاصی از رنگ مشکی پوشانده شده است.جنسیس انتخاب نام Stardust که یادآور ستارگان و سیاره‌هاست را گزینه‌ای مناسب برای تریم سفارشی G90 دانسته چراکه براساس ادعای این شرکت، این نام می‌تواند یادآور آسمان پرستاره‌ای باشد که در جریان مراسم فرش قرمز، بر بالای سر افراد مشهور نورافشانی می‌کند.

این توصیفات از جنسیس G90 مورد بحث چندان هم دور نیست چراکه بدنه آن با پوشش خاصی از رنگ مشکی پوشانده شده ضمن این‌که در فضای داخلی نیز روکش چرم صندلی‌ها با نقوش روی بخش مرکزی و روکش متالیک روی داشبورد، نمایی بسیار خاص به کابین این خودرو بخشیده است.

اما سایر نسخه‌های G90 نیز در مدل 2021 مورد توجه جنسیس قرار داشته چراکه حتی در تریم پایه نیز سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر و نورپردازی هوشمند جلوی خودرو (شامل نوربالای خودکار و تطبیق‌پذیری با شرایط محیط) نصب خواهد شد.

کابین نسخه تولید محدود از جنسیس G90 مدل 2021

سیستم پرهیز از برخورد در قسمت عقب نیز که قابلیت شناسایی اشیا یا عابرین پیاده را داشته، می‌تواند در صورت نیاز از ترمز استفاده نماید. رینگ‌های 19 اینچی با طرح جدید نیز جزء سایر تغییرات مدل 2021 خواهد بود.

جنسیس فعلاً قیمت هیچکدام از تریم‌های G90 مدل 2021 را اعلام نکرده هرچند می‌توان انتظار داشت برای نسخه Stardust قیمت نسبتاً بالایی تعیین شود چراکه خودروساز کره‌ای برای ساخت تنها 50 دستگاه از این مدل و عرضه آن‌ها از تاریخ دوم جولای تنها در وطن خود یعنی کره جنوبی برنامه‌ریزی کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران