ارتقای زبان طراحی در کنار فناوری‌های جدید ایمنی

معرفی فولکس‌واگن تیگوان مدل 2021

12 تیر 1399 11:58

پس از معرفی نسل هشتم مدل گلف، اکنون کراس‌اور میان سایز ساخت فولکس‌واگن یعنی تیگوان نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته و مدل 2021 آن معرفی شده است.

مهمترین تغییر اعمال شده بر فولکس‌واگن تیگوان مدل 2021 را باید به فضای کابین آن مربوط دانست.طراحی تیگوان جدید پس از اعمال این فیس‌لیفت جدید به نسل هشتم گلف، اطلس کراس‌اسپرت و نسخه اروپایی توارک شبیه شده و شامل مواردی همچون چراغ‌های جلو و عقب LED، جلوپنجره بزرگتر، حروف جدید TIGUAN روی در صندوق عقب و طراحی جدید سپر جلو و ورودی‌های هوا می‌شود. این خودرو در بازار ایالات متحده در پنج تریم عرضه خواهد شد که در تریم مجهزتر، می‌توان ردیف سوم صندلی‌ها و سامانه چهار چرخ محرک را برای تیگوان سفارش داد.

سایز رینگ‌های این خودرو بسته به تریم انتخابی بین 17 تا 20 اینچ است که رینگ‌های 20 اینچی در تریم R-Line به همراه سایر جزئیات مشکی رنگ معمول در این تریم عرضه می‌شود. علاوه‌براین برای مدل 2021 دو طیف جدید از رنگ‌های سفید و قرمز قابل سفارش است.

کابین فولکس واگن تیگوان مدل 2021

مهمترین تغییر اعمال شده بر فولکس‌واگن تیگوان مدل 2021 را باید به فضای کابین آن مربوط دانست، چراکه شاهد فرمان چندمنظوره با طراحی جدید، طراحی جدید بخش مرکزی داشبورد با نمایشگر بازطراحی شده و صفحه پشت آمپر دیجیتال استاندارد برای تمام تریم‌ها با ابعاد بین 8 تا 10 اینچ هستیم. نمایشگر روی داشبورد به جدیدترین نسخه سامانه اطلاعات سرگرمی اختصاصی فولکس‌واگن به نام MIB3 مجهز شده است.

صندلی های فولکس واگن تیگوان مدل 2021

در تریم S از پارچه مشکی یا خاکستری برای پوشش صندلی‌ها استفاده شده درحالی‌که سایر تریم‌ها از پوشش چرم برخوردار شده‌اند که می‌توان در چهار رنگ مشکی، خاکستری، قهوه‌ای دارچین و Horizon سفارش داد.

مورد جدید دیگر را باید سامانه ایمنی Travel Assist یا دستیار سفر دانست که شامل کروزکنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت و دستیار حرکت در خطوط بوده که در تمام تریم‌ها به جز پایه به صورت استاندارد و در تریم پایه به صورت سفارشی نصب می‌شود.

تیگوان همچون مدل سال گذشته از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر بهره گرفته که 184 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خریداران اروپایی می‌توانند نسخه R با 315 اسب‌بخار قدرت و نسخه پلاگین هیبرید با 241 اسب‌بخار قدرت را نیز تهیه نمایند. لازم به ذکر است که مدل هیبرید به ایالات متحده وارد نمی‌شود اما احتمال حضور نسخه R در بازار این کشور وجود دارد.

فولکس واگن تیگوان مدل 2021

عرضه تیگوان جدید در اروپا از ماه آینده شروع می‌شود درحالی‌که مشتریان آمریکایی باید تا سال آینده میلادی برای خرید این مدل صبر نمایند.

اطلاعات مربوط به قیمت این خودرو در زمان نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران