مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری توربو

هیوندای النترا N Line معرفی شد

24 مرداد 1399 12:13

بالاخره نسخه N Line از هیوندای النترا با قدرت بیشتر و چهره خشن‌تر معرفی شد تا خریداران این مدل امکان بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

النترا N Line به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر مجهز شده که 201 اسب‌بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.النترا N Line به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر مجهز شده که 201 اسب‌بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و بنابر انتخاب مشتری به جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می‌شود. به واسطه نیروی بیشتر پیشرانه، سیستم تعلیق اسپرت و دیسک ترمزهای بزرگتر محور جلو، تجربه رانندگی با هیوندای النترا N Line بسیار متفاوت از قبل خواهد بود.

جلوپنجره با نوارهای باریک‌تر، ورودی‌های ذوزنقه‌ای شکل روی سپر جلو، رینگ‌های 18 اینچی با ظاهر دو رنگ مشکی و نقره‌ای، پوشش سیاه رنگ برخی قطعات همچون آینه‌های جانبی و رکاب جانبی حال و هوای خاصی به چهره النترا N Line بخشیده‌اند. در نمای عقب نیز باله سقفی، دیفیوزر و خروجی دوگانه کرومی اگزوز، این مدل را از نسخه استاندارد متمایز ساخته است.

کابین هیوندای النترا N Line

در فضای کابین هیوندای النترا N Line نیز موارد مهمی شامل تریم فلزی، پوش چرمی صندلی‌های اسپرت، روکش چرمی و قطعات متالیک فرمان جلب نظر می‌کند.

هیوندای النترا N Line در زمینه ایمنی نیز دست پر به میدان آمده چراکه به چند سامانه دستیار راننده شامل هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خطوط، دستیار رهگیری خطوط، نوربالای خودکار، هشدار عدم تمرکز راننده، پایش نقطه کور و دستیار هشدار برخورد از عقب مجهز شده است.

یک منبع آگاه در شرکت هیوندای به رسانه‌ها اعلام کرده که فروش النترا N Line در ایالات متحده از دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد. در عین حال اعلام شده که نسخه N Line از سوناتا نیز به زودی با پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری عرضه می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران