آفرود با 21 سرنشین

تواناترین مینی بوس 4x4 جهان

21 تیر 1399 15:15

اگر به سفرهای ماجراجویانه و آفرود علاقه داشته و در عین حال تمایل دارید این برنامه جمعی را با حضور تعداد زیادی از دوستان خود برگزار نمایید، باید به سراغ محصول جدید شرکت Torsus بروید. این خودروی ون که Terrastorm نام گرفته، در عین توانایی حمل چندین سرنشین می‌تواند به مسیرهای آفرود نیز قدم بگذارد.

نکته مهم درباره Terrastorm قابلیت حمل 21 سرنشین است که در کنار سیستم چهارچرخ محرک می‌تواند از آن یک خودروی کارآمد بسازد.شرکت Torsus محصول خود را به عنوان تواناترین مینی بوس 4x4 در جهان توصیف کرده چراکه Terrastorm براساس فولکس‌واگن Crafter 4Motion ساخته شده و برای رقابت با مرسدس‌بنز اسپرینتر و فورد ترانزیت به میدان آمده است. نکته مهم درباره Terrastorm قابلیت حمل 21 سرنشین است که در کنار سیستم چهارچرخ محرک می‌تواند از آن یک خودروی کارآمد بسازد.

موسس و مدیرعامل شرکت Torsus آقای Vakhtang Dzhukashvili ادعا می‌کند که این کمپانی با طراحی، توسعه و ساخت سرسخت‌ترین ون‌های جهان، مرزهای این حوزه را جابه‌جا می‌کند.

وی در ادامه هدف از معرفی مدل Terrastorm را نمایشی از برنامه‌های این شرکت برای ورود به بازار مینی بوس‌های 4x4 دانسته و اعلام کرده با معرفی این خودرو، تصور افکار عمومی درباره خودروهای تجاری تغییر خواهد کرد.

تواناترین مینی بوس 4x4 جهان

شرکت Torsus برای رونمایی مدل مدل Terrastorm در اواخر ماه جولای برنامه‌ریزی نموده و احتمالاً به همین دلیل فعلاً اطلاعاتی درباره قوای محرکه و سایر قسمت‌های این خودرو منتشر نکرده، اما در جریان کنفرانس خبری به ذکر این نکته اکتفا شده که این خودرو با پیشرانه‌های متنوعی عرضه خواهد شد.

در تصاویر اولیه معدودی نیز که از این خودرو منتشر شده بیشتر به توانایی‌های آفرود آن تمرکز شده چراکه تجهیزاتی همچون سپر و گارد آفرود و تایرهای چهار فصل به نمایش گذاشته شده است.

سال گذشته نیز شرکت Torsus مدل Praetorian را به نمایش گذاشت که برروی شاسی MAN ساخته شده بود. این ون 35 نفره به عنوان خودرویی مناسب برای محیط‌های کارگاهی معرفی شده بود. به نظر می‌رسد مدل Terrastorm خودرویی کوچکتر از مدل قبلی با قیمت کمتر باشد که بخش بزرگتری از بازار را هدف گرفته است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران