در تیراژ 300 دستگاه با رنگی متفاوت

معرفی نسخه‌ای خاص از مینی 2021

29 تیر 1399 11:54

چهل سال پیش یعنی در سال 1979 شرکت مینی که آن زمان هنوز تحت مالکیت شرکت ب‌ام‌و قرار نگرفته بود، به مناسبت بیستمین سالگرد تولید این خودروی کوچک، نسخه‌ای خاص با نام 1100 Special را معرفی کرد. امکان سفارش این خودرو در دو رنگ نقره‌ای (با سقف خاکستری) یا قرمز متالیک (با سقف سفید) وجود داشت ضمن این‌که سپر آن مشابه با مدل کلابمن و رنگ جلوپنجره نیز مشکی بود.

تنها 300 دستگاه از مینی Coral Red Edition از اواخر ماه جاری میلادی به نمایندگی‌های این شرکت در ایالات متحده وارد خواهد شد.اکنون و پس از گذشت چهار دهه، مینی تصمیم گرفته برای گرامیداشت معرفی آن مدل سفارشی، یک نمونه خاص از نسل فعلی مینی را با نام Coral Red Edition به علاقمندان عرضه نماید.

این خودرو که با مدل 2021 و در دو فرم اتاق دو و چهار در روی مینی کوپر هاردتاپ شکل گرفته، بیش از هر چیز با رنگ قرمز خود جلب نظر می‌کند، رنگی که تاحد زیادی به صورتی تیره شباهت دارد.

آقای Patrick McKenna که مدیریت برنامه‌ریزی فروش مینی را برعهده دارد، عرضه نسخه Coral Red Edition از این خودرو را ادای احترامی به مدل کلاسیک 1100 Special دانسته است.

سقف و پوشش آینه‌های جانبی این خودرو به رنگ مشکی درآمده و قطعاتی چون دستگیره درها، نشان‌های مینی در جلو و عقب و همچنین حلقه موجود در چراغ‌های جلو و عقب از مدل کلابمن به عاریت گرفته شده است.

تجهیزات استاندارد مینی Coral Red Edition شامل چراغ‌های جلو و عقب و مه‌شکن‌ها از جنس LED و رینگ‌های 17 اینچی دو رنگ نیز خواهد بود.

تنها 300 دستگاه از مینی Coral Red Edition از اواخر ماه جاری میلادی به نمایندگی‌های این شرکت در ایالات متحده وارد خواهد شد ضمن این‌که مشخص نیست که مینی برنامه‌ای برای عرضه این مدل سفارشی به سایر بازارها نیز دارد یا خیر.

قیمت این خودرو برای دو نسخه دو و چهار در به ترتیب برابر با 33,275 و 34,520 دلار تعیین شده که هزینه حمل به آن اضافه می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران