تغییرات برای فروش بیشتر در بازار روسیه

به‌روزرسانی برای تویوتا لندکروزر 200

1 مرداد 1399 11:32

بزرگ‌ترین تغییر برای تویوتا لندکروزر سری 200 به پاییز سال 2018 بازمی‌گردد. زمانی که ژاپنی‌ها با معرفی ویرایش Executive lounge برای بازار روسیه مایه لوکس‌گرایی این شاسی‌بلند تنومند را نیز افزایش دادند. این خودرو که در واقع جانشین ویرایش Excalibur شده بود اکنون نیز یک به‌روزرسانی جذاب را تجربه کرده است.

یکی از به‌روزرسانی‌های فنی در تویوتا لندکروزر برای بازار روسیه، افزایش ضریب ایمنی سیستم ضدسرقت آن بوده است.به وضوح معلوم است که در مدل جدید چرخ‌ها و بادی‌کیت دستخوش تغییر شده‌اند. شرکت می‌گوید بنا به درخواست مشتریان سیستم ضدسرقت لندکروزر را نیز بهینه‌سازی کرده است. پس از مدت‌ها شاهد دستکاری دوست‌داشتنی در جلوپنجره لندکروزر سری 200 هستیم. هم‌چنین سپرها نیز حالا شکلی اسپرت‌تر به خود گرفته‌‌اند. استفاده بیشتر از المان‌های کروم‌رنگ همان افزایش حس لوکس‌گرایی بوده است که در ویرایش جدید بیشتر به چشم می‌خورد.

داخل اتاق تعویض صندلی‌های قدیمی با مدل بزرگ‌تر و راحت‌تر کاملاً قابل مشاهده است. تغییر پوشش رودری‌ها، کف‌پایی و حتی سقف نیز جالب توجه است.

به‌روزرسانی تویوتا لندکروزر برای بازار روسیه

یکی از به‌روزرسانی‌های فنی در این خودرو افزایش ضریب ایمنی سیستم ضدسرقت آن بوده است که اکنون به صورت آنلاین و از طریق یک ترکیب عددی شامل رمز منحصربه‌فرد مشتری و VIN (شماره‌ شناسایی خودرو) قابل اجرا است. این اطلاعات در دیتابیس واحد جهانی تویوتا نگهداری می‌شود. تویوتا تجربه موفقی از این سیستم روی کمری و Rav4 جدید داشته داشته است.

شاید این تغییرات روی یکی از پرفروش‌ترین محصولات تویوتا آن هم برای بازار روسیه چندان منطقی نباشد ولی کمتر کسی می‌داند که بیش از 45 درصد از فروش لندکروزر جدید توسط مشتریان این کشور صورت گرفته است.

قیمت پایه نسخه بنزینی در بازار روسیه حدود 86 هزار و 522 دلار و قیمت پایه ویرایش دیزلی حدود 88 هزار و 500 دلار است. تیپ LX این خودرو هم‌چنان با رکورد قیمتی 93 هزار و 400 دلار گران‌ترین ویرایش لندکروزر در روسیه به حساب می‌آید.

دیدگاه کاربران