سدانی برای بازار اروپا

معرفی تویوتا کرولا GR Sport

1 مرداد 1399 16:40

تویوتا با معرفی نسخه GR Sport از کرولا سدان برای بازار اروپا، تعداد محصولات خود با این نشان را افزایش داده است.

کرولا GR Sport اولین محصول تویوتا با این نشان است که در اروپا عرضه می‌شود.غیر از شباهت‌هایی که این خودرو با دو مدل قبلی یعنی نمونه‌های هاچ‌بک و تورینگ از کرولا GR Sport دارد، در فضای کابین و بدنه به تغییرات جدیدی نیز مجهز شده است.

روی بدنه کرولا GR Sport قطعات کروم با تریم مشکی پیانو جایگزین شده که شامل جلوپنجره، پوشش آینه‌ها، ستون مرکزی خطوط و نوار روی بخش پایینی درها می‌شود. طراحی C شکل در دو سوی سپر جلو نیز که با قطعه‌ای مشکی تزئین شده، به تهاجمی‌تر شدن چهره تویوتا کرولا GR Sport کمک فراوانی کرده است.

تویوتا کرولا GR Sport

نشان GR Sport روی در صندوق و رینگ‌های 17 اینچی با نشان قرمز GR در بخش مرکزی جزء سایر موارد مهم مربوط به این خودرو به‌شمار می‌آید ضمن این‌که مشتریان می‌توانند این خودرو را با رینگ‌های 18 اینچی نیز سفارش دهند.

رنگ خاکستری دینامیک به عنوان گزینه جدید برای بدنه کرولا GR Sport معرفی شده و در عین حال هفت رنگ دیگر برای بدنه و همچنین رنگ‌آمیزی سقف به رنگ مشکی نیز قابل انتخاب است.

در فضای کابین نیز پوشش مشکی، روکش چرم با کیفیت برای فرمان و قطعات آلومینیومی شامل لوگوی GR نظر را به سوی خود جلب می‌کند. پوشش صندلی‌های اسپرت جلو با ترکیبی از پارچه مشکی و چرم باکیفیت و دوخت سفید و قرمز عمودی تزئین شده. نورپردازی داخلی نیز قابل سفارش است.

کابین تویوتا کرولا GR Sport

برخلاف انتظار، تویوتا کرولا GR Sport از لحافظ فنی تفاوتی با نسخه استاندارد نداشته و همچنان از پیشرانه 1.8 لیتری هیبرید و 1.6 لیتری بنزین‌سوز بهره می‌برد.

تولید این خودرو از نوامبر 2020 و فروش آن از ژانویه 2021 آغاز خواهد شد. کرولا GR Sport اولین محصول تویوتا با این نشان است که در اروپا عرضه می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران