با قیمت 4290 دلار

معرفی دوچرخه برقی ساخت دوکاتی

5 مرداد 1399 15:28

با توجه به رقابت روزافزون در صنعت خودروسازی، هرچند وقت یکبار خودروسازان و شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت سعی می‌کنند با ارائه یک مدل کاملاً جدید، طیف جدیدی از مشتریان را به سوی خرید محصولات خود جلب نمایند. البته نباید فراموش کرد که گاهی این تلاش با شکست مواجه می‌شود.

دوکاتی e-Scrambler را تنها در رنگ زرد و مشکی و به قیمت 4290 دلار تولید می‌کند.جدیدترین مورد در این حوزه را باید به محصول جدید شرکت دوکاتی مربوط دانست، شرکت معروفی که به عنوان سازنده موتورسیکلت‌های اسپرت و سریع شناخته می‌شود. این شرکت اقدام به معرفی یک دوچرخه برقی نموده و آن را e-Scrambler نامیده است، بدین دلیل که طراحی آن را برگرفته از سری موتورهای Scrambler دانسته است.

دوکاتی e-Scrambler در همکاری مشترک میان دوکاتی و شرکت Thok Ebikes که سازنده دوچرخه‌های برقی است، شکل گرفته بدین ترتیب می‌توان مطمئن بود که محصول جدید دوکاتی در عین دارا بودن ویژگی‌های اسپرت، برای استفاده شهری نیز بسیار مناسب خواهد بود.

طراحی ظاهری e-Scrambler را می‌توان زیبا دانست. شرکت سازنده تجربه سواری با این دوچرخه برقی را به لطف نقطه ثقل پایین و طراحی مناسب سازه، مشابه با دوچرخه‌های متداول توصیف کرده با این تفاوت که محصول دوکاتی در سطحی بالاتر از نمونه‌های مشابه قرار گرفته است.

دوچرخه برقی ساخت دوکاتی

نیروی محرک این دوچرخه برقی از موتور E7000 به قدرت 250 وات و یک باتری به ظرفیت 504 وات ساعت تامین می‌شود. هرچند فعلاً شعاع حرکتی قابل حرکت با این وسیله مشخص نیست ولی دوکاتی اعلام کرده e-Scrambler عملکرد خوبی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

سازه آلومینیومی، نشیمن تلسکوپی، انتقال قدرت 11 سرعته، ترمزهای Sram Guide T  به همراه تایرهای ساخت پیرلی که روی چرخ‌های ساخت Thok نصب شده را می‌توان جزء سایر ویژگی‌های محصول دوکاتی دانست.

از آنجایی که e-Scrambler برای استفاده روزمره طراحی شده، به چراغ و یک محفظه وسایل نیز مجهز شده است. وزن کلی سایز متوسط این دوچرخه برقی که برابر با 22.5 کیلوگرم است، آن را در جایی میان نمونه‌های سبک و سنگین وزن قرار می دهد.

دوکاتی e-Scrambler را تنها در رنگ زرد و مشکی تولید می‌کند. این دوچرخه برقی را از هم‌اکنون می‌توان سفارش داد ولی با توجه به قیمت 4290 دلار که برای آن تعیین شده، در رده محصولات پرمیوم قرار می‌گیرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : autoevolution.com

دیدگاه کاربران