ظاهری خشن برای شاسی‌بلند کره‌ای

کیت بدنه سری N برای هیوندای سانتافه

6 مرداد 1399 12:46

در سال‌های اخیر شرکت هیوندای اقدام به نصب یک حرف در کنار نام تعدادی از محصولات خود کرده و بدین ترتیب آن‌ها را در سطح تازه‌ای از طراحی و حتی عملکرد فنی قرار داده است. از محصولات سری N سخن می‌گوییم، مثل ولستر N که از لحاظ ظاهری و فنی و یا سدان النترا N که تنها از نظر ظاهری به مختصات خاص این نشان مجهز شده است.

این مجموعه قطعات فعلاً تنها برای مشتریان اهل کره‌جنوبی قابل انتخاب بوده و از اواخر سال جاری قابل تهیه است. پس از مدل‌های ولستر و i30، اکنون نوبت به نسخه فیس‌لیفت از هیوندای سانتافه رسیده که به لطف قطعات N، ظاهری جدید پیدا کند.

براساس گزارش The Korean Car Blog، این مجموعه قطعات فعلاً تنها برای مشتریان اهل کره‌جنوبی قابل انتخاب بوده و از اواخر سال جاری قابل تهیه است. البته با نگاهی به ظاهر این خودرو می‌توان حدس زد که علاقمندان هیوندای در سراسر جهان مشتاق خریداری این خودرو شده باشند.

سپرهای جلو و عقب با طراحی خشن، باله عقب، رینگ‌های 21 اینچی اختصاصی این مدل، ترمزهای مخصوص سری N، دیفیوزر کربنی، تزئینات کربنی کاپوت، پوشش کربنی آینه‌های جانبی و همچنین جلوپنجره، گلگیر و رکاب‌های N performance جزء تغییرات ظاهری هیوندای سانتافه با کیت N نسبت به نسخه استاندارد به شمار می‌آید. از میان تمام قطعات مذکور می توان جلوپنجره N را یکی از مهمترین عناصر موثر در بهبود ظاهر سانتافه نسبت به مدل استاندارد دانست.

کیت بدنه سری N برای هیوندای سانتافه

این خودرو در فضای کابین نیز از تغییرات بی‌نصیب نمانده و به صندلی‌های N sport با پوشش آلکانترا و جزئیات فیبرکربن مجهز شده است.

همانطور که اشاره شد، فعلاً هیوندای برای عرضه سانتافه با مجموعه قطعات N در وطن خود برنامه‌ریزی کرده و خبری مبنی بر امکان ارائه آن در سایر نقاط جهان اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران