راهکاری برای بهبود عملکرد

قطعات M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 5

8 مرداد 1399 12:12

ب‌ام‌و با عرضه طیف وسیعی از قطعات مربوط به بخش M Performance خود برای دو مدل اخیر، نشان داده هنوز هم به سنت‌های مدرن خود پایبند است. سری 5 فیس‌لیفت و M5 جدید همگی از سری نسخه‌های ارتقایافته فناوری جامع M Power استفاده می‌کنند. قطعات به‌روزرسانی شده اکنون در نمایندگی‌های شرکت برای سفارش روی این خودروها در دسترس است.

علاوه بر ظاهری اسپرت به لطف استفاده هوشمندانه از سازه‌های سبک، آیرودینامیک خودرو و در نهایت عملکرد آن نیز بهبود یافته است. با سری 5 استاندارد شروع می‌کنیم. برای این نسخه از یک بادی‌کیت کامل فیبر کربنی شامل قطعات ویژه‌ای مانند اسپلیتر جلو، سپر، گلگیر، توری جلوپنجره، رکاب‌ها، سپر عقب، دیفیوزر عقب و حتی درپوش مخزن سوخت استفاده شده است.

داخل کابین تغییرات از این هم بیشتر است. یک فرمان جدید با پدال‌های کربنی، پدال‌های مسابقه‌ای استیل و البته تشک‌های مخصوص برای کف‌پایی.

در ادامه وقتی به مدل M5 و تیپ Competition آن می‌رسیم، مولفه‌های اختصاصی ام‌پاور را نیز که وجه تمایز اصلی آن با نسخه استاندارد است، خودنمایی می‌کند، المان‌هایی که در مدل استاندارد در دسترس نیستند. ترمزهای اختصاصی M، رینگ‌های سفارشی 20 اینچی M به همراه تایر تابستانی و سیستم تعلیق حرفه‌ای M. رودری‌ها، قاب آینه‌ها و حتی سلکتور داخلی نیز از جنس فیبر کربن هستند.

قطعات M پرفورمنس برای ب‌ام‌و سری 5

ب‌ام‌و می‌گوید همه مولفه‌های سری 5 جدید با بهترین شکل موجود و با شخصیتی منحصربه‌فرد تولید شده‌اند. هم‌چنین علاوه بر ظاهری اسپرت به لطف استفاده هوشمندانه از سازه‌های سبک، آیرودینامیک خودرو و در نهایت عملکرد آن نیز بهبود یافته است.

اغلب قطعات جدید M پاور مستقیماً بعد از رونمایی و عرضه در بازار در دسترس خواهند بود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران