زیرمجموعه دانگ‌فنگ برای ساخت خودروهای برقی

کانسپتی از آینده؛ معرفی اولین محصول برند چینی لانتو

11 مرداد 1399 11:30

در تاریخ 29 جولای، برند لانتو (Lantu) به عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه دانگ‌فنگ از برنامه استراتژیک خود برای سال‌های آینده و همچنین اولین کانسپت به نام VOYAH i-Land پرده‌برداری کرد. این برند قصد دارد 9 محصول تولید کند که رده‌های سواری، ون و شاسی‌بلند را پوشش خواهد داد. اولین نمونه از این مجموعه در سال 2021 به خط تولید وارد می‌شود.

امکان سفارش آن به هر دو صورت کاملاً برقی یا هیبرید فراهم خواهد بود. علاوه‌براین، لانتو امکان انتخاب چند ظرفیتی باتری را به خریداران این مدل می‌دهد.بنابر اعلام لانتو، خودروی مذکور نه تنها یک وسیله نقلیه هوشمند بلکه یک اکوسیستم باز بوده که البته تحت تاثیر کانسپت i-Land شکل می‌گیرد. در نام این خودرو i از کلمه intelligent به معنای هوشمند و L از  Luxury به معنای لوکس برگرفته شده درحالی‌که ریشه A به Autonomous (خودران)، N به Nature (طبیعت) و D به Delicate (ظریف) بازمی‌گردد.

کانسپت i-Land فلسفه و خط و ربط طراحی برند لانتو را مخصوصاً در نمای جلو در معرض نمایش قرار داده است. ارتفاع کلی  خودرو بسیار کم بوده و فرم چراغ‌ها که از نوار LED تشکیل شده در هر دو نمای جلو و عقب به صورت پیوسته طراحی شده درحالی‌که لوگوی برند Lantu در میان آن‌ها نصب شده است.

این خودرو روی سازه هوشمند و الکتریکی جدید برند لانتو به نام ESSA ساخته شده که براساس فناوری EIC شکل گرفته و ارتباط شبکه WindLink 4.0 را در خود جای داده ضمن این‌که به سطح 3 فناوری خودران نیز مجهز شده است.

کانسپت برقی لانتو

درهنگامی که این مدل در خط تولید قرار بگیرد، امکان سفارش آن به هر دو صورت کاملاً برقی یا هیبرید فراهم خواهد بود. علاوه‌براین، لانتو امکان انتخاب چند ظرفیتی باتری را به خریداران این مدل می‌دهد که آپشن جدیدی در بین خودروهای برقی بوده و مستقیماً در شعاع حرکتی خودرو تاثیرگذار است.

دیدگاه کاربران