آغاز دوران رنگی ژاپنی منفور

رونمایی دو مدل لکسوس LC برای اروپا

15 مرداد 1399 12:00

بر اساس آمار فروش و تولید، اقبال محصول لوکس و اسپرت لکسوس LC چندان قابل قبول نبوده است. این شرکت حالا برای مدل 2021 تغییراتی گسترده به‌ویژه در رنگ‌بندی را ایجاد کرده است. تغییراتی که به نظر می‌رسد منجر به موفقیت این خودرو خواهد شد.

دلیل این رنگ‌های خیره‌کننده روی LCهای جدید چندلایه بودن آن، پایه رنگی قدرتمند و البته استفاده از میکا (یک شیشه معدنی) به‌عنوان پایه است. خبر بد برای مشتریان آمریکایی لکسوس LC این است که خودروی فوق فعلاً برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. نسخه 2021 این خودرو در دو مدل کوپه و روباز راهی بازار خواهد شد. در مدل کوپه شاهد 30 تنوع و رنگ‌بندی ظاهری هستیم که خاص‌ترین آن‌ها زرد Naples، نقره و تیتانیوم Sonic است. شرکت قصد داشته با این رنگ‌آمیزی جدید پرچم‌دار خودروهای کوپه خود را تبدیل به گل سرسبد محصولاتش کند.

میگامی سوزوکی طراح رنگ خودروهای لکسوس می‌گوید هنگام خلق یک رنگ جدید، ترکیب‌های بسیاری از رنگ‌ها را می‌بینیم که گاهی اوقات در انتهای روز دیگر قادر به مشاهده‌شان نیستم. من هربار که با کسی ملاقات می‌کنم یا وارد خانه کسی می‌شوم، به‌شدت به رنگ‌های اطراف دقت می‌کنم. البته افراد زیادی مثل من هستند. دلیل این رنگ‌های خیره‌کننده روی LCهای جدید چندلایه بودن آن و البته پایه رنگی قدرتمند و البته میکا (یک شیشه معدنی) به‌عنوان پایه است.

لکسوس LC برای اروپا

درباره نسخه روباز هم اطلاعات اولیه‌ای در دست است. خودرویی که گفته می‌شود پاییز امسال به دست مشتریانش می‌رسد. لکسوس برای اروپایی‌ها تیپ بسیار ویژه‌ای از LC کانورتیبل را در نظر گرفته که به آن ویرایش Regetta می‌گوید. یکی از چشم‌نوازترین لوکس‌های روباز حال حاضر دنیا که با پوشش منحصر به فرد آبی‌رنگ طراحی شده است. رنگ سقف جمع‌شونده آن نیز در هماهنگی کامل با رنگ بدنه و جلوه‌ای آرامش‌بخش دارد.

درون کابین رنگ سفید را به‌عنوان تریم غالب مشاهده می‌کنیم که روی در‌ها، بخشی از داشبورد و کنسول دیده می‌شود. دسته‌دنده و فرمان نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر با چرم سفیدرنگ پوشانده شده‌اند.

بخش اروپایی لکسوس هنوز اطلاعات بیشتری از لکسوس LC کوپه مدل 2021 منتشر نکرده ولی پیش از این نسخه آمریکایی آن با اطلاعات کامل رونمایی شده بود. نسخه پایه LC500 کوپه قیمتی معادل 92 هزار و 950 دلار دارد. این رقم برای ویرایش هیبریدی به 97 هزار و 510 دلار می‌رسد. در ویرایش پایه LC500 روباز نیز برچسب قیمتی 101 هزار دلاری به چشم می‌خورد. این در حالی است که نسخه نهایی آن قیمت حدود 120 هزار دلاری خواهد داشت.

دیدگاه کاربران