تولید شوالیه مشکی‌پوش در 100 دستگاه

معرفی نسخه Inspiration Series از لکسوس LC500

24 دی 1399 18:12

لکسوس تصمیم گرفته نسخه‌ای ویژه از مدل کوپه LC500 را با پوشش مشکی و تحت نام Inspiration Series عرضه نماید. روی بدنه و حتی رینگ‌های 21 اینچی این مدل تولید محدود، کمتر نقطه‌ای را می‌­توان پیدا کرد که با رنگی به جزء مشکی تزئین شده باشد.

قرار است تنها یکصد نمونه از این کوپه مشکی رنگ تولید شود.استفاده از فیبرکربن به عنوان ماده‌­ای با رنگ مشکی هم بخشی از برنامه خودروساز ژاپنی برای این کوپه سفارشی بوده که شامل سقف و باله عقب آن شده است.

از کنار این باله عقب نباید به سادگی عبور کرد چراکه لکسوس اعلام کرده در طراحی این قطعه ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با فیبرکربن از مطالعات علمی در حوزه هوانوردی استفاده کرده است. تجربیات حاصل از مسابقات قهرمانی جهانی Red Bull Air Race هم چراغ راه این مسیر بوده است.

نسخه Inspiration Series از لکسوس LC500

برای هدایت هرچه بهتر جریان هوا و ایجاد نیروی بیشتر رو به پایین، در گوشه‌های بخش عقبی بدنه دریچه‌های عمودی پیش‌بینی شده است. البته میزان تغییر حاصل از این قطعات در بهبود آیرودینامیک یا افزایش چسبندگی لکسوس Inspiration Series هنوز مشخص نیست.

با ورود به فضای کابین لکسوس Inspiration Series LC500، صندلی‌های اسپرت با روکش آلکانترا و جزئیات فیبرکربنی روی پوشش داخلی درها جلب نظر می­‌کند. برای ایجاد تضاد بصری، از رنگ قهوه‌ای برنزی برای پوشش برخی نقاط همچون بخش مرکزی صندلی‌ها، کمربندهای ایمنی و لوگوی روی کنسول مرکزی استفاده شده است. این لوگو شماره­ هر خودرو از میان یکصد دستگاه تولیدی را نشان می­‌دهد. بله درست خواندید، قرار است تنها یکصد نمونه از این کوپه مشکی رنگ تولید شود.

نسخه Inspiration Series از لکسوس LC500

در زیر بدنه مشکی رنگ این خودرو پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر مشابه با نمونه استاندارد LC 500 قرار دارد که 471 اسب‌بخار قدرت را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌ها ارسال می‌­کند.

نمایشگر هداپ، کلید هوشمند مختص لکسوس، سیستم صوتی 915 واتی به همراه اگزوز اسپرت، جزء سایر امکانات رفاهی لکسوس LC 500 Inspiration Series به شمار می‌­آید.

لکسوس فعلاً درباره قیمت این مدل رقمی اعلام نکرده اما قرار است از اواخر زمستان جاری شاهد حضور این مدل در نمایندگی‌ها باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران