امکانات بیشتر برای مشتریان ژاپنی

معرفی لکسوس LC مدل 2022

16 مهر 1400 11:37

لکسوس LC مدل 2022 با ایجاد تغییراتی وارد بازار ژاپن می‌شود و حالا امکانات و تجهیزات فراوانی به آن اضافه شده است.

در کنار رنگ‌های متفاوت، رینگ‌های آلومینیومی 21 اینچی جدید با رنگ مشکی و سطح پولیش شده برای لکسوس LC مدل 2022 ارائه می‌شود.این خودروساز ژاپنی، روی بهبود کیفیت و عملکرد سواری گرندتورر تمرکز کرده و با ارتقای فنرها، میله‌های تثبیت و کمک‌فنرها، راحتی را افزایش داده است. همچنین پاسخگویی و واکنش فرمان و کنترل آن نیز افزایش یافته است. تغییرات اضافی برای مدل‌های دارای سیستم Lexus Dynamic Handling اعمال شده است.

در کنار تغییرات فنی، لکسوس رنگ جدیدی را با نام Sonic Iridium برای مدل‌های LC کوپه و LC کانورتیبل، معرفی کرده است، همچنین رنگ سبز تیره‌ای که با نام Terrane Khaki Mica Metallic شناخته می‌شود. در کنار رنگ‌های متفاوت، رینگ‌های آلومینیومی 21 اینچی جدید با رنگ مشکی و سطح پولیش شده نیز ارائه می‌شود.

کسانی که لکسوس LC500 کانورتیبل را انتخاب می‌کنند، می‌توانند آن را با سقف پارچه‌ای آبی Marine خریداری کنند که در کنار فضای داخلی سفید و آبی، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. در این تریم داخلی، صندلی‌ها، تونل گیربکس و قسمت پایینی داشبورد، با رنگ سفید و سایر قسمت‌های کابین با چرم آبی پوشیده شده است. در نهایت نیز کالیپرهای ترمز نارنجی رنگ، زیبایی خودرو را تکمیل می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که این به‌روز‌رسانی‌ها در سایر بازارها نیز عرضه می‌شوند یا خیر.

قسمت فنی خودرو از یک پیشرانه 5 لیتری V8 تنفس طبیعی تشکیل شده که 471 اسب‌بخار قدرت در 7100 دور در دقیقه و 539 نیوتن‌متر گشتاور در 4800 دور در دقیقه تولید می‌کند. همین پیشرانه برای نسخه کوپه نیز در دسترس است. همچنین نسخه هیبریدی LC500h از پیشرانه 3.5 لیتری V6 و دو موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموعا 354 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران