افزایش قدرت تا 700 اسب‌بخار

تیونینگ نوویتک برای مک‌لارن GT

16 مرداد 1399 20:37

بسیاری افراد مک‌‌لارن را به دلیل ساخت نسخه‌های مختلف از یک مدل خودرو نکوهش می‌کنند ولی در این میان باید مدل GT را متفاوت از سایرین دانست. این خودرو در عین دارا بودن ویژگی‌های یک گرندتورر لوکس، قدرت زیاد و شتاب‌گیری عالی همچون یک خودروی مسابقه‌ای را نیز به راننده خود هدیه می‌کند.

به لطف افزایش قدرت، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت مک‌لارن GT به اندازه 0.2 ثانیه بهبود یافته و به 3 ثانیه رسیده است.شرکت نوویتک اکنون پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توئین توربو GT را دستخوش تغییر کرده تا به ترتیب با 85 و 84 واحد افزایش در قدرت و گشتاور، 697 اسب‌بخار قدرت و 714 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار داشته باشد.

به لطف این افزایش قدرت، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت مک‌لارن GT به اندازه 0.2 ثانیه بهبود یافته و به 3 ثانیه رسیده درحالی‌که رقم حداکثر سرعت نیز با تغییر جزئی از 326 کیلومتر برساعت به 333 کیلومتر برساعت افزایش یافته است. بد نیست بدانید فضای محفظه بار این خودروی سوپراسپرت برابر با 570 لیتر است.

تیونینگ نوویتک برای مک‌لارن GT

غیر از تیونینگ پیشرانه، نوویتک برای بهبود آیرودینامیک بدنه و کاهش وزن مک‌لارن GT نیز زمان صرف کرده و قطعاتی شامل اسپویلر عقب و اطراف ورودی‌های هوا در جلو را از فیبرکربن ساخته است.

ساخت رینگ‌های مک‌لارن GT به شرکت وسن واگذار شده که به طراحی نمونه‌های 20 و 21 اینچی با فرم دو پره در محورهای جلو و عقب منتهی شده است. در کنار این رینگ‌های جدید، ارتفاع سیستم تعلیق نیز به میزان 25 میلی‌متر کاهش یافته است.

خروجی اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ به همراه امکان انتخاب انواع متفاوت روکش‌های چرم و آلکانترا با رنگ‌های مختلف برای پوشش فضای داخلی، کامل‌کننده تغییرات نوویتک بر روی مک‌لارن GT خواهند بود.

دیدگاه کاربران