با رنگی منحصربه‌فرد و تجهیزات سفارشی در کابین

مک‌لارن GT، لوکس‌ترین محصول دست‌پرورده MSO

25 مرداد 1398 11:00

اخیراً بخش خودروهای سفارشی شرکت مک‌لارن (که به اختصار MSO نامیده می‌شود) دستی به سر و روی مدل GT کشیده تا این خودروی سفارشی را در تاریخ 28 آگوست در رویداد خودرویی پبل‌بیچ کنکورس دالگانس به معرض دید علاقمندان بگذارد. لازم به ذکر است که این خودروی گرندتورر سفارشی در فضای کابین نیز تغییرات مهمی را تجربه کرده است.

با کمک بخش خودروهای سفارشی شرکت مک‌لارن این نمونه خاص از مدل GT در سطح بالاتری نسبت به سایرین قرار گرفته است؛ از رنگ خاص بدنه گرفته تا تجهیزات سفارشی در کابین.مطمئناً اولین نکته جالب توجه در این مک‌لارن GT سفارشی رنگ خاص بدنه آن است که از ترکیب نوعی رنگ نقره‌ای با طیف ملایمی از رنگ طلایی حاصل شده است. برای ایجاد تضاد بصری درنمای بدنه، از رنگ ذغالی براق برای دستگیره درها، ورودی هوای جلو، آئینه‌های جانبی، سپر عقب، دیفیوزر و کالیپرهای ترمز استفاده شده است. درنواحی اطراف پنجره‌های جانبی و خروجی‌های اگزوز قطعات کرومی به چشم می‌خورند. رینگ‌های خودرو نیز که ظاهری به رنگ نقره‌ای تیره مات دارند، با جزئیات مشکی رنگ تزئین شده‌اند تا در این ناحیه نیز تضاد بصری زیبایی شکل بگیرد.

هرچند که کابین مک‌لارن GT به صورت استاندارد نیز همچون سایر خودروهای ساخت مک‌لارن از کیفیت و زیبایی بهره می‌برد، اما این نمونه سفارشی در سطح بالاتری نسبت به سایرین قرار گرفته است. برای پوشش فضای کابین از ترکیب چرم سفید و خاکستری براق استفاده شده است. الگوی دوخت پشتی صندلی‌ها، پوشش داخلی درها، روکش سانروف و تکیه‌گاه‌ها از طرح سقف Great Court در موزه ملی بریتانیا برگرفته شده است. برای پدال‌های تعویض دنده و بخشی از روکش فرمان از فیبرکربن با تزئینات نقره‌ای استفاده شده است. برای هماهنگی با رنگ بدنه، MSO سوئیچ این خودرو را نیز به رنگ نقره‌ای درآورده است.

مک‌لارن GT نسخه MSO

بخش MSO پیشرانه این مک‌لارن GT سفارشی را بدون تغییر گذاشته و کماکان شاهد نصب پیشرانه 4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر به قدرت 620 اسب‌بخار و 630 نیوتن‌متر گشتاور در این خودرو خواهیم بود که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این کوپه قدرتمند قادر است ظرف 3.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مک‌لارن GT در سه ماهه چهارم سال 2019 و با قیمت پایه 210 هزار دلار در آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران