با رنگ آمیزی جدید

معرفی نسخه جدید موتورسیکلت TVS NTorq 125

21 مرداد 1399 11:50

شرکت TVS به تازگی اقدام به معرفی رنگ‌‌آمیزی جدید زرد و مشکی برای یکی از محصولات خود به نام  NTorq 125 Race Edition کرده است. با این اقدام، تعداد گزینه‌های قابل انتخاب برای رنگ‌آمیزی این مدل افزایش یافته و مشتریان می‌توانند غیر از رنگ قرمز/مشکی، ترکیب زرد و مشکی را نیز انتخاب نمایند.

مشتریان می‌توانند غیر از رنگ قرمز/مشکی، ترکیب زرد و مشکی را نیز انتخاب نمایند.شرکت سازنده برای دومین بار از زمان معرفی BS6 NTorq 125 در ماه فوریه سال جاری میلادی، اخیراً قیمت این محصول را در بازار هندوستان به میزان هزار روپیه افزایش داده اما برای رنگ جدید رقم اضافی درخواست نمی‌کند.

تغییر خاصی بر قوای محرکه این موتورسیکلت اعمال نشده و قدرت آن همچنان برابر با 9 اسب‌بخار در هفت هزار دور در دقیقه و حداکثر گشتاور نیز معادل با 10.5 نیوتن‌متر باقیمانده است. البته اضافه وزن 1.8 کیلوگرمی نسبت به مدل BS4 باعث کند شدن 1.6 ثانیه‌ای زمان موردنیاز برای دستیابی به سرعت 96 کیلومتر برساعت شده است.

نسخه جدید موتورسیکلت TVS NTorq 125

مخزن سوخت BS6 Ntorq به میزان 0.8 لیتر افزایش یافته و به 5.8 لیتر رسیده که احتمالاً شعاع حرکتی قابل پیمایش با این موتورسیکلت را افزایش خواهد داد.

چراغ‌های جلو و دی‌لایت از نوع LED و چراغ مه‌شکن جزء امکانات استاندارد محسوب می‌شود ضمن این‌که این اسکوتر به نرم‌افزار اختصاصی TVS Connect نیز مجهز شده است.

موتورسیکلت TVS NTroq 125 باید با رقبایی همچون آپریلیا SR 125، یاماها RayZR 125 و سوزوکی  Burgman Street 125 به رقابت بپردازد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : bikedekho.com

دیدگاه کاربران
امید 1402/6/7
این موتور واقعا عالیه
پاسخ
0
0
0