در تیراژ 150 دستگاه

معرفی نسخه‌ای خاص از سوبارو WRX

22 مرداد 1399 11:48

نسل فعلی سدان WRX در دو نسخه معمولی و STI که حضور درخشانی در مسابقات رالی داشته، به پایان راه خود نزدیک می‌شود. براساس شنیده‌ها مدل جدید این خودرو با الهام از کانسپت Viziv ساخته خواهد شد که در نمایشگاه خودرو توکیو در سال 2017 به معرض نمایش درآمد.

قرار است تنها 150 دستگاه سوبارو WRX Club Spec در دو نوع دنده دستی و CVT به فروش برسد.برای گرامیداشت پایان تولید این نسل، سوبارو اقدام به معرفی نسخه‌های ویژه از WRX و STI نموده که جدیدترین آن‌ها را باید WRX Club Spec دانست که البته تنها در بازار استرالیا عرضه خواهد شد.

سوبارو WRX Club Spec به جزئیات جدید مزین شده تا آن را از نمونه استاندارد متمایز سازد، مواردی شامل: رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی،کالیپر ترمزهای برمبو، نشان Club Spec به رنگ مشکی مات روی بدنه و صندلی‌های اسپرت ریکارو برای راننده و سرنشین، فرمان با روکش جیر، سیستم صوتی با بلندگوهای هشت تایی از برند هارمن-کاردون، ساب‌ووفر، آمپلی فایر و نشان‌های Club Spec در کابین.

برای بدنه WRX Club Spec می‌توان از میان رنگ‌های آبی مرواریدی، مشکی کریستالی سیلیکا و سفید مرواریدی، یکی را انتخاب کرد.

کابین نسخه‌ای خاص از سوبارو WRX

قرار است تنها 150 دستگاه سوبارو WRX Club Spec در دو نوع دنده دستی و CVT به فروش برسد. قیمت این نسخه سفارشی 7500 دلار استرالیا (تقریباً 5300 دلار آمریکا) بیشتر از نمونه استاندارد WRX خواهد بود.

انتظار می‌رود نسل جدید سوبارو WRX در سال 2021 وارد بازار شود، خودرویی که براساس شنیده‌ها به پیشرانه 2.4 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ مجهز شده و احتمالاً قدرتی بیشتر از 400 اسب‌بخار و گشتاوری بیش از 490 نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران