مقاوم در برابر حملات مسلحانه

معرفی نسخه زرهی مرسدس-آام‌گ G63

25 مرداد 1399 13:44

قبلاً شاهد معرفی چند خودروی سفارشی از سوی شرکت اینکاس (Inkas) بوده‌ایم. مدتی پیش این شرکت نمونه‌ای لوکس و زرهی از مرسدس-آام‌گ G63 را معرفی کرد که طول بدنه‌ای بیش از نمونه استاندارد داشت. البته خودروی مذکور نسل قبلی G کلاس محسوب می‌شد و حالا اینکاس اقدام به عرضه نمونه‌ای خاص از نسل جدید G کلاس کرده است.

این G63 سفارشی نیز استانداردهای حفاظتی CEN 1063 BR6 را دریافت کرده و کف آن نیز کاملاً مقاوم شده است.در حقیقت متخصصان این شرکت فاصله میان محورهای نمونه‌ای از G63 مدل 2020 را به 4.4 متر رسانده تا فضایی راحت و لوکس برای چهار سرنشین بخش عقب فراهم شود. چهار صندلی مجزا مجهز به گرم‌کن و ماساژور که بسته به سفارش خریدار با چرم یا آلکانترا روکش می‌شود در این بخش نصب شده است. اینکاس اعلام کرده آمادگی دریافت سفارش مشتریان برای ایجاد هرگونه تغییر در فضای کابین را دارد.

شیشه‌های خودرو از نوع ضدگلوله بوده و فاصله میان سرنشینان عقب با راننده را یک تلویزیون 4K پر کرده ضمن این‌که کنترل سیستم صوتی از بخشی در میان صندلی‌های عقب انجام می‌شود.

همچون محصول قبلی اینکاس، این G63 سفارشی نیز استانداردهای حفاظتی CEN 1063 BR6 را دریافت کرده و کف آن نیز کاملاً مقاوم شده بنابراین می‌تواند در مقابل حملات بالستیک 360 نیز از خود مقاومت نشان دهد.

نسخه زرهی مرسدس-آام‌گ G63

از آنجایی که وزن خودرو افزایش یافته، اینکاس سیستم تعلیق آن را بهسازی نموده ولی نیروی پیشرانه G63 سفارشی تغییر نکرده و همچنان 577 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توئین توربو به چرخ‌های آن منتقل می‌شود.

این شرکت از اعلام قیمت این محصول سفارشی خودداری کرده ولی می‌توان حدس زد با خودروی ارزان‌قیمتی روبرو نباشیم چراکه محصول قبلی اینکاس با قیمت 1.2 میلیون دلار عرضه شد.

دیدگاه کاربران