ماسک توسان برای ون 7 نفره چینی‌ها

نگاهی به هیوندای کاستو 2022

16 مرداد 1400 13:01

تصاویری از هیوندای کاستو که در این مطلب مشاهده می‌­کنید، از سوی شرکت سازنده با عنوان تیزر منتشر شده است، اما به نظر می­‌رسد با یک معرفی تمام و کمال از ویژگی‌­ها و چهره این مینی ون مخصوص بازار چین روبرو هستیم که توسط هیوندای پکن (Beijing Hyundai) روی شبکه اجتماعی Sina Weibo منتشر شده است.

هیوندای اصرار دارد که مخاطبان این مدل را همچون پسرعمویش کیا کارنیوال، به عنوان یک خودروی چندمنظوره یا MPV بشناسند.در ماه آوریل نیز شاهد انتشار تعدادی عکس از این خودرو بودیم که برای دریافت مجوزها در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) حاضر شده بود.

هیوندای اصرار دارد که مخاطبان این مدل را همچون پسرعمویش کیا کارنیوال، به عنوان یک خودروی چندمنظوره یا MPV بشناسند. با وجود استقبال مناسب مشتریان چینی از خودروهای مینی ون، هیوندای سعی داشته طراحی این مدل را تاحدی به سوی شاسی‌­بلندها نیز متمایل سازد، که مهمترین جلوه آن را می­‌توان در جلوپنجره خودرو مشاهده کرد که به نسل جدید توسان شباهت زیادی دارد.

تصاویر فضای داخلی هیوندای کاستو، طرحی مینیمال را به نمایش گذاشته که نقطه عطف آن می‌­تواند نمایشگر 10.4 اینچی لمسی موجود در میانه داشبورد باشد.

هیوندای کاستو 2022

ظرفیت حمل سرنشین کاستو برای 7 نفر برنامه‌­ریزی شده که به صورت دو صندلی جدا در ردیف دوم و نیمکت سه نفره در ردیف انتهایی طراحی شده است. شکل فرمان نیز عامل دیگری است که نسل جدید توسان را به یاد می‌آورد.

چند ماه پیش و در هنگام انتشار اولین تصاویر این خودرو، اسمی از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 167 اسب­‌بخار قدرت هم به میان آمد، ولی نمی­‌توان این پیشرانه را تنها گزینه قابل انتخاب دانست، چراکه شایعاتی درباره احتمال نصب پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربوشارژر نیز به گوش می‌­رسد.

هیوندای کاستو 2022

هنوز ناگفته­‌های زیادی درباره مشخصات فنی، امکانات رفاهی و فناوری­‌های پیش‌­بینی شده برای هیوندای کاستو 2022 وجود دارد، اما برای آگاهی از این موارد زمان زیادی باقی نمانده چراکه به احتمال فراوان در اواخر ماه آگوست و در جریان نمایشگاه خودرو چنگدو با مشخصات کامل این مینی ون آشنا خواهیم شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops,com

دیدگاه کاربران
masud 1400/8/13
میشه از این ماشین یدونه مجانی بدین
پاسخ
0
0
0