جذابیت بیشتر با تغییرات ظاهری

رونمایی از میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022

25 مهر 1399 16:00

پس از انتشار چند تصویر اولیه در ماه گذشته میلادی، بالاخره میتسوبیشی از اکلیپس کراس 2022 رونمایی کرد.

مهمترین بروزرسانی ظاهری میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید را باید در بخش عقب آن جستجو کرد.این مدل فیس‌لیفت شده در چهره خود به چند مورد بروزرسانی قابل توجه مزین شده تا ایرادات احتمالی ظاهر نسل فعلی را بهبود ببخشد.

تغییرات بخش جلوی بدنه به جلوپنجره با تم تیره و گارد جدید سپر جلو محدود شده و نمایی کاملاً هماهنگ با طراحی کانسپت‌های میتسوبیشی در سال‌های اخیر پیدا کرده است.

مهمترین بروزرسانی ظاهری میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید را باید در بخش عقب آن جستجو کرد، چراکه شیشه عقب و در صندوق بازطراحی شده تا دید بهتری برای راننده فراهم شود. علاوه‌براین چراغ‌ها نیز از یکدیگر جدا شده و نسبت به قبل، برای سایر رانندگان قابلیت تشخیص بیشتری دارند.

میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022

پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری MIVEC مجهز به توربوشارژر با سیستم تزریق سوخت مستقیم نسبت به قبل بدون تغییر مانده هرچند خودروساز ژاپنی اعلام کرده به زودی نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو را در چند بازار منتخب عرضه خواهد کرد. جزئیات مربوط به این مدل‌های مجهز به نیروی کمکی برقی فعلاً منتشر نشده است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 ابتدا در نوامبر سال جاری در استرالیا و نیوزیلند عرضه خواهد شد و سپس در سه ماهه اول سال 2021 به سایر کشورها راه خواهد یافت. میتسوبیشی در عین حال اعلام کرده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه PHEV از این خودرو به ایالات متحده ندارد.

در فضای داخلی هم تغییرات چندان اساسی نبوده ولی به هرحال با تریم جدید مشکی و نقره‌­ای و تغییر مکان نمایشگر جدید 8 اینچی اطلاعات سرگرمی روبرو هستیم که در فاصله‌ای نزدیک‌تر به راننده و سرنشین نصب شده است. میتسوبیشی همچنین کنترل‌کننده تاچ پد را نیز حذف کرده و به جای آن چند دکمه قرار داده است.

Minoru Uehara به عنوان مدیر بخش محصول شرکت میتسوبیشی موتورز اظهار داشته عرضه نسخه جدید اکلیپس کراس با هدف بازنگری در عملکرد، پاک بودن و البته زیبایی ظاهری این کراس‌اور بوده تا آن را در جایگاهی بالاتر از موقعیت فعلی قرار دهد.

دیدگاه کاربران