• نمايشگاه خودرو مشهد 1403

گزارش بیست و چهارمین دوره نمایشگاه

نمایشگاه خودرو مشهد 1403

4 مهر 1403 09:00

غرفه شرکت آذریوردسال

شرکت آذریوردسال که واردات محصولات هوندا به کشورمان را آغاز کرده است، در نخستین حضور خودرو در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، قرار است پنج محصول وارداتی‌اش را برای نخستین‌بار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

محصولاتی مانند هوندا سیتی و هوندا HRV هیبریدی، برای فروش عمومی درنظر گرفته شده اما سایر محصولات وارداتی این شرکت مانند مدل‌های CRV هیبرید، ZRV هیبرید، سیویک آر و همچنین آکورد پلاگین هیبریدی، صرفا با مجوز فروش در سامانه جانبازان، به کشورمان آمده‌اند.

سدان جدید آذریوردسال در نمایشگاه مشهد، هوندا سیتی نام دارد که برای اولین بار است که پا به کشور ما گذاشته است. این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با گیربکس اتوماتیک CVT است که در نهایت حدود ۱۲۰ اسب‌بخار قدرت را به ارمغان می‌آورد و در حدود ۱۰.۵ ثانیه طول می‌کشد که سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر برساند. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی هوندا سیتی مطالعه کنید.

از دیگر محصولات جدیدی که توسط آذریوردسال به نمایشگاه خودروی مشهد پا گذاشته‌اند، هوندا CR-V است که نسل قبل این خودرو در بازار ایران به صورت محدود حضور داشت و در عملکرد و بهینه بودن این خودرو شکی وجود ندارد زیرا در مورد خودرویی با حدود ۳۰ سال سن و سابقه صحبت می‌کنیم. این خودرو این بار با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی در نمایشگاه رونمایی شده و حدود ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد. ظاهر این خودرو نیز به روز شده و طراحی آن می‌تواند در بین رقبا حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هوندا CR-V مطالعه کنید.

هوندا ZR-V از لحاظ طراحی بسیار جوان‌پسندانه‌تر از CR-V است اما در قسمت فنی تقریبا با آن تفاوت چندانی ندارد. امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو نیز در همان سطح قرار دارد و به همین دلیل جذابیت زیادی دارد. جزئیات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هوندا ZR-V  مطالعه کنید.

غرفه شرکت نامی خودرو

نیسان آریا، خودروی تمام برقی ژاپنی با نامی آشنا توسط نامی خودرو به کشور خواهد آمد. آریا نام خودروی تمام برقی نیسان است که با یک موتور با قدرت حدود ۲۴۰ اسب‌بخار در محور جلو در نمایشگاه خودرو حاضر شده و با طراحی ساده و شیک خود جلب توجه می‌کند. داخل کابین این خودرو نیز به مانند بیرون به شدت ساده و کاربردی است و از نکات جالب توجه این ماشین می‌توان به نحوه شارژ آن اشاره کرد.

بر روی بدنه این خودرو دو جایگاه اتصال شارژر در طرفین وجود دارد که یکی برای جریان مستقیم و دیگری برای شارژ با جریان غیر مستقیم طراحی شده است. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو نیسان آریا برقی مطالعه کنید.

تویوتا راوفور کراس اور نام‌آشنایی در بازار ایران است. اکنون نامی خودرو به سراغ نسل جدید این خودرو رفته و مدل تنفس طبیعی این خودرو را با پیشرانه ۲ لیتری در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار داده است. این خودروی ۱۷۰ اسب‌بخاری دارای گیربکس اتوماتیک CVT است و نیروی خروجی از این گیربکس به چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو تویوتا راوفور بنزینی مطالعه کنید. 

نیسان پت‌فایندر را در نسل‌های قدیمی خود در ایران در نسخه‌های دودر و چهاردر دیده‌ایم اما این بار در نمایشگاه خودروی مشهد نمونه‌ی دو لیتری توربو شارژ آن رونمایی شده و گفته شده که این خودرو در سامانه جانبازان برای متقاضیان عرضه خواهد شد. در نگاه اول با دیدن این خودرو به یاد پاترول می‌افتیم اما واضح است که این خودرو سایز کوچک‌تری دارد و در واقع در دسته‌بندی کراس‌اور‌های فول‌سایز قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو نیسان پت‌فایندر مطالعه کنید.

غرفه شرکت سروش موتور

وویا به عنوان زیرمجموعه‌ای از دانگ‌فنگ که مشغول به ساخت خودروهای لوکس است، خودروی وویا فری توسط شرکت سروش موتور به بازار ایران می‌آید.  وویا فری به عنوان یک خودروی هیبرید رونمایی شده که دارای یک موتور بنزینی اختصاصی برای شارژ باتری‌ها و دو موتور برقی بر روی دو محور این خودرو است.

متریال استفاده شده در این خودرو کیفیت بسیار خوبی را دارند و فضای کابین این خودرو احساس لوکس بودن و راحتی زیادی را منتقل می‌کند. کمک‌های عقب و جلوی این خودرو از نوع بادی قابل تنظیم است. اطلاعات بیشتر این خودرو را در مقاله بررسی خودرو وویا فری هیبرید مطالعه کنید.

غرفه شرکت کوشا خودرو

کیا EV5 اولین خودروی تمام برقی کیا در ایران حضور پیدا خواهد کرد. این خودرو که در نمایشگاه حسابی جلب توجه می‌کرد طراحی جدید و زیبایی دارد و هماهنگی در طراحی نمای جلویی و نمای عقب خودرو به وضوح پیداست.

در قسمت کابین از رنگ‌های آبی و قهوه‌ای تیره استفاده شده که زیبایی طراحی جسورانه‌ی خودرو را دوچندان می‌کند. طبق گفته‌ی کیا این خودرو تا بیشتر از ۵۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ می‌تواند طی کند. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کیا EV5 برقی مطالعه کنید. 

نسخه تک‌دیفرانسل کیا اسپورتیج با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ در نمایشگاه مشهد توسط کوشا خودرو رونمایی شد و توجه زیادی را جلب کرد. این خودرو از زبان طراحی جدید کیا بهره می‌برد و نمای بیرونی کاملا جدیدی را ارائه می‌دهد. در بخش کابین شاهد شباهت نسبتا زیاد آن به محصولات دیگر کیا هستیم که به تازگی وارد بازار کشورمان شدند و نکته‌ای که نمی توان از آن چشم پوشی کرد این است که فضای صندلی‌های عقب و صندوق این خودرو بسیار بزرگ و جادار است زیرا که اسپورتیج معرفی شده توسط کوشا خودرو نسخه لانگ است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کیا اسپورتیج مطالعه کنید. 

در دوره واردات قبلی کوشا خودرو سونت و سلتوس را از محصولات کیا روانه بازار کرد که مورد پسند واقع نشد. اما این بار سلتوس با موتور ۱.۴ لیتری توربو با حدود ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت حاضر شده و قصد دارد شانس خود را برای روانه شدن به بازار دوباره امتحان کند. نمونه‌ای که در نمایشگاه مشهد در معرض دید قرار داده شده بود دارای آپشن‌هایی بیشتر از نمونه‌های قبلی است و این نشان‌دهنده‌ی این است که کوشا خودرو تلاش خود را برای جبران وضعیت واردات قبلی کرده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کیا سلتوس توربو 1400 مطالعه کنید.

غرفه شرکت آرین پارس موتور

آرین پارس موتور با سبدکاملی از محصولات خود در 24امین نمایشگاه خودرو مشهد حضور پررنگی دارد. در این نمایشگاه لاماری ایما برقی، لاماری ایما هیبرید و نسخه فول‌آپشن لاماری ایما به نمایش گذاشته می‌شود.

بر اساس اعلام آرین پارس موتور در این رویداد نمایشگاهی تجربه رانندگی لاماری هیبرید برای عموم پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان با حضور در غرفه گروه آرین در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد و درخواست ثبت‌نام، می‌توانند نسبت به تست این خودرو اقدام کنند.

بر اساس این گزارش آرین پارس موتور که با عرضه موفق لاماری ایما توانسته است سهم بازار مناسبی را در اختیار بگیرد، اکنون با عرضه مدل هیبرید آن به دنبال جلب رضایت مشتریان و ارائه خودروهای با کیفیت به بازار است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو لاماری ایما هیبریدی مطالعه کنید.

گروه آرین بخشی از غرفه خود در نمایشگاه مشهد را نیز به محصولات گت اختصاص داده تا سبد کاملی از محصولات این برند، از جمله اوکتان هشت نقطه‌ای و سه نقطه‌ای، تمیزکننده‌های سیستم سوخت‌رسانی در سه مدل پلاس، معمولی و خودروهای هیبریدی، کاتالیزورشوی، شست‌وشودهنده‌های موتور و اسپری تمیزکننده دریچه گاز را به نمایش بگذارد.

غرفه شرکت بهمن موتور

گروه بهمن در این نمایشگاه برای نخستین بار از اتوبوس برقی 12 متری درون شهری و اتوبوس بین‌شهری دیزلی رونمایی می‌کند.  

همچنین این گروه خودروسازی با طیف متنوعی از محصولات سواری همچون فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت و ون باری اینرودز و نیز در گروه خودروهای تجاری کشنده بایک X9 به عنوان قدرتمندترین کشنده بازار با موتور 560 اسب بخاری و نیز کامیونت F38 به منظورتکمیل زنجیره محصولات در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

گروه بهمن در حوزه خودروهای وارداتی (بی‌ام کارز) دست پر راهی نمایشگاه مشهد شده است. خودروهای بی‌وای‌دی، هاوال H6 هیبرید، هونگچی بنزینی و برقی و همچنین کوراندو نیز قرار است در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد.

فیدلیتی XB1 در واقع جتور داشنگ می‌باشد که با نام فیدلیتی به بازار ایران خواهد آمد. نمای خارجی بسیار ساده و به‌روز و همچنین کابین زیبایی دارد که در عین حال کارآمد است. مانیتور مرکزی خودرو تمامی کنترل‌های موجود برای سیستم تهویه و اطلاعات و سرگرمی را در خود جای داده و از دکمه‌های فیزیکی زیادی در این ماشین استفاده نشده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فیدلیتی XB1 مطالعه کنید. 

بی ام کارز این بار با نماینده‌ای از کمپانی بی‌وای‌دی به نام سانگ پلاس در نمایشگاه مشهد حاضر شده است. این خودرو در ظاهر طراحی به‌روز و زیبایی دارد و می‌توان تلاش چینی‌ها برای تصاحب بازارهای جهانی را در این خودرو دید. این کراس‌اور سایز متوسط دارای یک موتور برقی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری است که در مجموع حدود ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. طراحی ظاهر این خودرو بر خلاف طراحی کابین آن ساده نیست و دارای خطوط شکسته و در هم تنیده‌ی زیادی است. در نمای جلویی، مدل چراغ‌ها تا حدی یادآور خودروهای رنو مانند کولئوس است اما در نمای پشت این خودرو می‌توانیم استقلالی نسبی را در طراحی مشاهده کرد. داخل کابین این خودرو تنها چیزی که جلب توجه می‌کند مانیتور نسبتا بزرگ آن است که تقریبا همه فرمان‌های داخل کابین از طریق آن انجام می‌شود. طراحی دو رنگ صندلی‌ها و خط‌های نارنجی روی آن‌ها حس و حال اسپرت جالبی را به افراد انتقال می‌دهد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو بی‌وای‌دی سانگ پلاس مطالعه کنید.

غرفه شرکت کرمان موتور

کی ام سی SR5 از زیرمجموعه‌های جیلی است که توسط کرمان موتور در نمایشگاه مشهد رونمایی شد. این کراس‌اور دارای موتور ۱.۵ لیتری توربو است که قدرت آن از طریق گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به محور جلو انتقال پیدا می‌کند. طراحی بیرونی این خودرو نسبتا جدید بوده اما در نماهایی از ماشین می‌توان ردی از سبک طراحی قدیمی‌تر چینی‌ها را نیز دید. 

به نظر می‌رسد این خودرو می‌تواند در بخش کراس‌اورهای به نسبت اقتصادی وارد رقابت شود. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی‌ام‌سی SR5 مطالعه کنید.

محصول دیگری از کمپانی لیوان که شرکتی از ترکیب لیفان و جیلی است به نام کی ام سی CR6 توسط شرکت کرمان موتور به نمایشگاه مشهد آمده است. این خودرو که سدانی با طراحی ساده و دوست‌داشتنی است، دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربو است که توانی خوبی نزدیک به ۱۸۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند. طراحی کابین خودرو ساده و مینیمال است و خبری از کلیدهای میانبر برای عملیات مختلف نیست. مانیتور سراسری و کلاستر و سیستم مالتی مدیای پیوسته، به زیبایی و سادگی کابین این خودرو افزوده است. در ضمن برای دسترسی به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه و یا سیستم پخش کلیدهای لمسی در کنار مانیتور تعبیه شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی‌ام‌سی CR6 مطالعه کنید.

غرفه شرکت پارس خودرو

شرکت پارس‌خودرو با نمایش پنج محصول جدید خود شامل رووی erx5 ، نیسان سیلفی هیبرید، محصول پلت‌فرم P90، سهند CNG و سهند آپشنال در نمایشگاه مشهد 1403 حاضر خواهد شد.

دو دستگاه خودرو سهند جهت انجام تست‌های جاده‌ای و رانندگی در پیست نمایشگاه درنظر گرفته شده و بازدیدکنندگان می‌توانند رانندگی و استفاده کامل از سهند را تجربه کنند. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سهند اس مطالعه کنید.

برای نخستین‌بار محصول پلت‌فرم P90 در معرض نمایش قرار داده شده و حاضران در نمایشگاه می‌توانند از خودرو جدید پارس‌خودرو بازدید کنند. این خودرو که بر روی پلتفرم L90 سابق تولید شده تنها تغییرات ظاهری داشته و شاهد تغییرات اساسی بر روی این خودرو نیستیم. اثراتی از ادبیات طراحی رنو در بخش عقب این خودرو دیده می‌شود که می‌توان گفت تطابق آنچنانی با این سبک اتاق ندارد. در قسمت داخلی نیز شاهد طراحی‌ استفاده شده در تندر پلاس و ساندرو هستیم با این تفاوت که جزئیاتی نظیر کلاستر دیجیتال، فرمان برقی و دوربین عقب در این خودرو ایجاد شده‌اند. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سایپا کادیلا مطالعه کنید.

همچنین به‌دنبال اعلام آغاز همکاری پارس‌خودرو و سایک‌موتور، خودرو رووی ERX5 نیز برای نخستین‌بار مورد بازدید قرار خواهد گرفت؛ این محصول از بالاترین سطوح استانداردهای ایمنی و کیفی برخوردار است و پارس‌خودرو به‌عنوان شریک تجاری جدید سایک‌موتور در سال جاری این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سایک رووی eRX5 هیبرید مطالعه کنید.

خودرو نیسان سیلفی نیز دیگر محصول پارس‌خودرو و شریک تجاری سنتی آن یعنی نیسان است که قرار است در غرفه پارس‌خودرو در معرض مشاهده بازدیدکنندگان قرار گیرد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو نیسان سیلفی 1600 بنزینی و همچنین بررسی خودرو نیسان سیلفی 1200 هیبریدی مطالعه کنید.

غرفه شرکت خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد،‌ جدیدترین محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند. در این نمایشگاه،‌ شرکت‌های سایپا، پارس خودرو،‌ زامیاد،‌ سایپادیزل،‌‌ سایپاسیتروئن،‌ خدمات فنی رنا،‌ ایران کاوه،‌ امدادخودرو سایپا و همچنین 13 نمایندگی از استان خراسان رضوی حضور خواهند داشت و این امکان فراهم شده که بازدیدکنندگان خودروهای شاهین پلاس و سهند را تست کنند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه کلینیک نظرسنجی و کارگاه مدیریت تجربه مشتریان را برگزار خواهد کرد. همچنین ‌میز خدمت و موبایل اپلیکیشن با هدف بهبود اطلاع‌رسانی و ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا برپا است.

شرکت سایپا، محصولات جدیدی چون شاهین پلاس،‌ اطلس پلاس،‌ تویوتا هیبرید و انواع چانگان (CS35 پلاس، CS55 پلاس، UNI-K و تاکسی برقی ایدو 460) را به نمایش خواهد گذاشت.

در این میان قرار است شرکت سایپاسیتروئن با خودروی C3XR در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شود. سایپا با وارد کردن این خودرو و وعده‌ی عرضه این خودرو در تعداد ۲۰۰۰ دستگاه در سال ۱۴۰۳ وارد رقابت با ایران‌خودرو و خودروی جدید ری‌را شده است. این کراس اور کامپکت دارای یک موتور سه سیلندر ۱۲ سوپاپ توربو است که قدرت ۱۱۵ اسب‌بخاری آن از طریق گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این موتور را پیش‌تر در دی‌اس 3 دیده بودیم. ظاهر این خودرو ساده و بدون پیچیدگی در طراحی است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای رانندگی شهری باشد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سیتروئن C3XR مطالعه کنید.

شرکت زامیاد نیز محصولاتی نظیر باراد 6 تن،‌ وانت پادرا پلاس لانگ یخچال‌دار، وانت ‌پادرا پلاس کمپرسی،‌ میدل باس 38 نفره،‌ میدل باس VIP و اتوبوس برقی را در غرفه خود به نمایش عموم می‌گذارد و قرار است وانت جدید این مجموعه به نام "واندر" رونمایی شود. این مینی تراک در نمایشگاه خودرو به علت داشتن چهره‌ی با نمک و جدیدی که دارد، خودنمایی می‌کرد. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ظرفیت تحمل بار تا ۱۳۰۰ کیلوگرم را دارد و با توجه به امکانات کابین می‌توان گفت که می‌تواند جایگزین خوب و بهینه‌ای برای وانت‌های باری سطح کشور باشد. کلاستر و سیستم مالتی مدیای دیجیتال و پورت‌های شارژ تلفن همراه در کابین از امکانات آن هستند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی پیکاپ فوتون واندر زامیاد مطالعه کنید.

در نمایشگاه یاد شده، شرکت ایران کاوه سه محصول که شامل پادرا با اتاق مسقف فلزی،‌ تیغه کانتینربر سه محور و کفی تریلر را عرضه خواهد کرد.

شرکت سایپادیزل نیز دست پُر در مشهد مقدس حضور خواهد یافت. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک محصولات کشنده KX520،‌ کامیون باری یخچالی KR285،‌ کامیون کمپرسی KC465،‌ کامیون فوتون M4،‌ کامیون فوتون کمپرسی M4،‌ کامیون فوتون برقی 6 تن و کامیون فوتون M4 اتومات 8 تن را ببینند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین رویدادهای سالانه خودرویی کشور است که از تاریخ 28 تا 31 شهریورماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد و علاقمندان از ساعت 16 الی 22 می‌توانند از این نمایشگاه و به خصوص سالن عطار که گروه سایپا در آن مستقر شده است،‌ بازدید کنند و در جریان آخرین اقدامات،‌ محصولات جدید و فعالیت‌های توسعه‌ای این مجموعه قرار گیرند.

غرفه شرکت خودروسازی فردا موتور

فردا موتورز، تولیدکننده خودروهای FMC و واردکننده محصولات MG با سبد کامل خودروهای تولیدی و وارداتی خود در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد حاضر می‌شود.

محصولات FMC شامل سوبا M4 بنزینی و هیبرید، FMC T5، FMC SX5 و FMC 511 خواهد بود. فردا 511 که مدتی پیش از سوی سازمان تاکسیرانی به عنوان محصول منتخب برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی معرفی شده است، با ظاهر جدیدی در این رویداد دیده خواهد شد.

در کنار محصولات تولیدی، فرداموتورز طیف گسترده ای از خودروهای وارداتی ام جی اعم از ام‌جی GT، ام‌جی 5، ام جی 4EV ، ام جی 8 و سایبراستر GT در شهر مشهد به نمایش درخواهند آمد.

خودروسازی فردا در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد علاوه بر نمایش خودروهای خود، برنامه‌های تفریحی مانند مسابقه آنلاین برای بازدیدکنندگان خود برگزار خواهد کرد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان در صورت تمایل به اطلاع از شرایط فروش متنوع محصولات FMC و MG می‌توانند با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط مستقیم برقرار کنند.

این بار فردا موتور سوبا M4 را با پیشرانه هیبرید در نمایشگاه حاضر کرده که علاوه بر تغییر اساسی در قوای محرکه خودرو، این بار شاهد تغییرات مفید و زیادی در امکانات این خودرو هستیم. موتور برقی با قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و حدود ۳۰۰ نیوتن متر به کمک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو آمده که قابلیت بازیافت انرژی را نیز دارد. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی ون سوبا M4 هیبرید مطالعه کنید.

غرفه شرکت نادین خودرو

خبر خوبی است که با موج جدید واردات خودرو شاهد آلمانی‌های صفر کیلومتر در بازار ایران خواهیم بود. آئودی Q4 e-tron نیز خودرویی است که نادین خودرو برای عرضه به بازار خودروی کشور رونمایی کرده است. این خودرو در دو تیپ لوکس و پریمیوم به بازار خواهند آمد که در هر دو نسخه شاهد موتور برقی یکسان با توان ۳۱۳ اسب‌بخار خواهیم بود که تمام چرخ محرک است. این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ خود مسافتی بیش از ۵۵۰ کیلومتر را طی کند که عدد قابل قبولی است. طراحی پخته و جا افتاده‌ی این خودرو در همه نماهای آن پیداست. در نمای جلویی خودرو چهره‌ای خشن و اسپرت و در نمای عقب ظاهری وزین و زیبا را مشاهده می‌کنیم. کابین این خودرو با وجود خطوط شکسته و ارگونومی مناسب، در عین سادگی نشان‌دهنده هنر طراحی آئودی است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو آئودی Q4 ای ترون مطالعه کنید.

حامیان نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1403

پنج شرکت خودروسازی و واردکننده خودرو به عنوان حامیان رسمی نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در سال 1403 معرفی شدند.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، در روزهای 28 تا 31 شهریورماه 1403 برپا خواهد شد و شرکت‌های کوشا خودرو، گروه آرین، نامی خودرو پیشرو، پیلسان و ایران روور، به عنوان حامیان رسمی این رویداد معرفی شدند. این شرکت‌ها قرار است در طول برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد 1403 ضمن معرفی هر چه بیشتر فعالیت‌های خود به بازدیدکنندگان و علاقمندان، نسبت به رونمایی محصولات و خودروهای جدید نیز اقدام کنند.

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

گفتنی است که بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1403 طی زمان چهار روزه برگزاری خود، از ساعت 16 عصر تا 22 شب، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر مشهد خواهد بود.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد 1403

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، جایی است که شرکت‌های بزرگ خودروساز و واردکننده‌ها شرکت کرده و محصولات وارداتی خود را نمایش می‌دهند. لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 به شرح زیر است:

.آرین پارس موتور
. کرمان موتور
. گروه بهمن
. گروه خودروسازی سایپا
. نامی خودرو پیشرو
. گروه خودروسازی فردا
. کوشا خودرو نگین
. فنی مهندسی آذریورد سال
. راسا موتور خاورمیانه
. سپهر آسا
. مجتمع صنعتی پیلسان
. آرام سیکلت ما دو نفر
. خودرو سازان دیزلی آذربایجان
. مهندسین رهپویان صنعت لیدوما (لیفتراک هانزا)
. سپاهان لیفتر
. میامی تجارت پیشتاز
. سروش موتور مبنا
. گروه صنعتی ایران روور
. اروم تریلر
. ریزان فلز طوس

تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد 1403

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه خودرو کشور است که شهریورماه امسال، برای بیست‌و‌چهارمین بار، برگزار می‌شود. یک فضای نمایشگاهی بالغ بر 250 هزار متر مربع و 4100 فضای پارک خودرو آماده پذیرایی از مخاطبان این صنعت است.

زمان برگزاری نمایشگاه ماشین مشهد

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد 1403، از تاریخ 28 تا 31 شهریورماه و در شهر مشهد برگزار می‌شود. ساعت نمایشگاه با توجه به تصمیمات گرفته شده، از ساعت 16 تا 22 تعیین شده است. این زمان مشخص شده به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا در هوایی مطلوب و پس از به اتمام رساندن ساعت کاری خود با آرامش خاطر به نمایشگاه عزیمت کنند.

فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد، در نشست خبری این نمایشگاه گفت از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال حضور اکثر برندهای تولیدکننده داخلی و واردکننده است.

تاریخ نمایشگاه خودرو مشهد در سال 1403

این خبر برای علاقه‌مندان خودرو می‌تواند خوشحال‌کننده باشد زیرا در نمایشگاه خودرو شیراز محصول وارداتی رونمایی و به نمایش گذاشته نشد. یکی از ویژگی‌های این رویداد، امکان تست درایو محصولات موجود در نمایشگاه خواهد بود که فرصت مناسبی را در اختیار علاقه مندان و خریداران قرار می‌دهد تا با تجربه رانندگی خودروی موردنظر، تصمیم بهتری برای انتخاب گزینه ایده‌آل خود بگیرند.


تاریخچه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

برای آشنایی با دوره‌های قبلی نمایشگاه خودرو مشهد و همچنین جهت اطلاع از مهم‌ترین خودروهایی که تاکنون در نمایشگاه ماشین مشهد معرفی یا رونمایی شده‌اند، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

. نمایشگاه خودرو مشهد 1402

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران