سلام به پیشرانه 890 سی‌سی

به‌روزرسانی یاماها MT-09

7 مهر 1399 09:31

در حالی که یاماها محصولات آفرود مدل 2021 خود را در تابستان معرفی کرد ولی هنوز این شرکت ژاپنی برای مدل‌های خیابانی خود که می‌خواهند سال آینده راهی بازار شوند، برنامه‌ای اعلام نکرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت قصد دارد از هفته آینده رونمایی کند.

یاماها در نظر دارد با یک ارتقا و به‌روزرسانی عملکرد سری جدید MT را تقویت کند، تا نسبت به قبل قوی‌تر و سریع‌تر شود.می‌توان انتظار داشت که اغلب مدل‌های دوست‌داشتنی و پرفروش یاماها در نسخه‌های جدید رونمایی می‌شوند ولی اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد برخی از آنها هنوز موفق به کسب استانداردهای آلایندگی یورو 5 نشده‌اند. یکی از مدل‌هایی که مشتریان بی‌اندازه نگرانش هستند، MT-09 است.

درمورد سرنوشت یک موتورسیکلت اسپرت با پیشرانه 3 سیلندر خطی نباید مضطرب بود. چراکه نه‌تنها قرار نیست جایی برود بلکه شرکت در نظر دارد با یک ارتقا و به‌روزرسانی عملکرد آن را نیز تقویت کند. با مراجعه مشتریان به اداره حمل و نقل و اتومبیل فدرال آلمان، مشخص شده است که بزرگ‌ترین نسخه این موتورسیکلت با کد MTN890D در لیست مجوز قرار دارد. مدلی که اشاره به پیشرانه 890 سی‌سی آن دارد.  در حال حاضر مدل فلی MTN850 در بازار موجود است که به نظر می‌رسد این مدل موفق به اخذ مجوزهای لازم نشده است. به این ترتیب یاماها سری جدید MT را نسبت به قبل قوی‌تر و سریع‌تر خواهد کرد.

این سند نشان می‌دهد که ظاهراً قدرت محصول جدید به 120 اسب‌بخار افزایش یافته است. اگرچه پیش‌بینی‌ها چیزی بین 113 تا 115 اسب‌‌بخار بود. این در حالی است که ژاپنی‌ها هنوز درباره این اعداد و ارقام اظهارنظری نکرده‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل‌های دیگر مانند Niken، XSR900 و تریسر 900 نیز موفق به اعمال به‌روزرسانی برای حضور در بازار شوند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران