قیمت پایه 38 هزار دلار

ام‌جی HS پلاگین هیبرید برای انگلیسی‌ها

7 مهر 1399 15:40

کراس‌اور جمع‌وجور ام‌جی HS که سال گذشته در بازار انگلستان رونمایی شد، اکنون با یک تغییر بزرگ برای همین بازار بازگشته است.

شرکت مدعی است در صورت استفاده مستقیم از برق، HS می‌تواند تا حدود 50 کیلومتر پیمایش داشته باشد. مدل اولیه این خودرو نسخه‌ای بنزینی با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بود که 160 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کرد. اما اکنون خبر خوب این است که مدل پلاگین هیبریدی ام‌جی HS نیز در راه است. مدلی که گفته می‌شود قدرتی به مراتب بیشتر از ویرایش بنزینی خواهد داشت.

انگلیسی‌ها می‌توانند از ماه آینده این خودرو را با قیمت پایه 38 هزار و 300 دلار سفارش دهند. در نسخه جدید شاهد همان پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ هستیم که حالا یک موتور برقی 90 کیلوواتی آن را پشتیبانی می‌کند.

ام‌جی HS پلاگین هیبرید

شرکت مدعی است در صورت استفاده مستقیم از برق، HS می‌تواند تا حدود 50 کیلومتر پیمایش داشته باشد. خروجی نهایی محصول جدید 254 اسب‌بخار اعلام شده است. ام‌جی برای مدل هیبریدی فوق یک جعبه‌دنده 10 سرعته استفاده کرده تا شتاب صفر تا صد را به 6.9 ثانیه برساند. این یعنی 3 ثانیه سریع‌تر از مدل بنزینی.

از سال گذشته که HS راهی نمایندگی‌های انگلستان شد، به دلیل کیفیت بالای ساخت و البته آپشن‌های جذاب تبدیل به پرچم‌دار جدید شرکت شد تا سرانجام جانشین خوبی برای ZS نام بگیرد. آنطور که مدیربخش مارکتینگ ام‌جی می‌گوید، HS پلاگین هیبرید تحولی عمیق را در شاسی‌بلندهای سگمنت C ایجاد خواهد کرد.

در مدل پایه این خودرو آپشن‌هایی مانند سیستم MG پایلوت، رینگ‌های 18 اینچی، صندلی‌های چرم مصنوعی با گرم‌کن و کنترل برقی، چراغ‌های خودکار، ورود و استارت بدون کلید و البته نمایشگر 10 اینچی لمسی به صورت استاندارد تعبیه شده است.

دیدگاه کاربران