رقیبی هندی برای هوندا اکتیویا

هیرو مایسترو 110 مدل 2020

9 مهر 1399 10:32

شرکت موتورسیکلت سازی Hero که چندی پیش، محصول جدید خود برای بازار هندوستان را معرفی کرده بود، حالا قیمت و مشخصات دقیق این محصول جدید یعنی Maestro 110 نسخه BS6 را منتشر کرده است. این مدل جدید در دو نسخه مختلف با قیمت‌های 60 الی 62 هزار روپیه قابل سفارش است؛ یعنی حدود 850 دلار.

برای پایین نگه‌داشتن قیمت این اسکوتر، ترمزهای دیسکی از روی آن حذف شده.پشت آمپر نیمه دیجیتال با یادآور زمان سرویس دوره‌ای، درپوش اضافی باک، رابط شارژ تلفن همراه در زیر صندلی، محفظه قفل شونده بار ،چراغ‌های هالوژن جلو و چراغ‌های LED عقب، جزو امکانات استاندارد این موتورسیکلت در هردو تیپ محسوب می‌شود. البته در نسخه گرانتر مواردی شامل گرافیک بدنه، رینگ‌­های دورنگ با جزئیات کرومی و روکش گران‌تر صندلی نیز موجود است.

رینگ‌های جلو و عقب به ترتیب 12 و 10 اینچی بوده و در هردو چرخ از ترمزهای کاسه‌ای استفاده شده است. بد نیست بدانید امکان سفارش ترمز دیسکی حتی به صورت سفارشی نیز برای هیرو مایسترو 110 وجود ندارد.

نیروی محرکه این اسکوتر هندی، از پیشرانه تک سیلندر به حجم دقیق 110.9 سی‌سی با سیستم تزریق سوخت مستقیم تامین می‌شود. این پیشرانه هوا-خنک بگونه‌ای تنظیم شده که در 7500 دور در دقیقه، قدرتی معادل 8 اسب بخار قدرت و در 5500 دور در دقیقه نیز حداکثر گشتاوری برابر با 8.75 نیوتن متر تولید نماید. نیروی موتور نسبت به قبل تغییری نکرده ولی گشتاور به میزان نیم واحد افزایش یافته است. لازم بذکر است وزن مدل جدید 2 کیلوگرم نسبت به قبل افزایش یافته و به 112 کیلوگرم رسیده است. 

هیرو مایسترو 110 را می­‌توان در شش رنگ قرمز، سفید مرواریدی، مشکی پنتر، آبی تکنو، سرمه‌­ای تیره و نقره‌ای سفارش داد که این دو رنگ آخر، به تازگی موجود شده است.

رقیب اصلی هیرو مایسترو 110 در بازار اسکوترها، هوندا اکتیویا و تی‌وی‌اس ژوپیتر است.

دیدگاه کاربران