هیجان بیشتر برای کراس‌اور کوچک

معرفی ب‌ام‌و X2 Edition M Mesh

10 مهر 1399 12:00

فرمول هیجان‌انگیزتر شدن یک ب‌ام‌و همواره ثابت است: نصب رینگ‌های جدید، تریم داخلی تیره رنگ و افزودن نشان و نقوش به بدنه. اکنون خودروساز آلمانی دوباره دست به کار شده و با استفاده از همین روش همیشگی، یک مدل جدید به علاقمندان معرفی کرده است.

سفارش پکیج Edition M Mesh رقمی برابر با 3550 دلار را به قیمت پایه X2 28i اضافه می­‌کند.برای انجام این پروژه جدید که X2 Edition M Mesh نام گرفته، نسخه‌های پایه از کراس‌اور X2 انتخاب شده و مواردی که معمولاً در پکیج M Sport X مشاهده می‌شود شامل حاشیه مشکی براق شیشه‌ها، آینه‌ها و ستون‌های جانبی در این کراس‌اور هم نصب شده است.

خروجی کروم مشکی اگزوزها و رینگ‌های 19 اینچی (20 اینچی سفارشی) با جزئیات مشکی یا نارنجی جزء سایر ویژگی‌های بدنه این مدل سفارشی خواهد بود. لازم به‌ذکر است در بازار اروپا نوار نارنجی رنگ هم بدنه را تزئین خواهد کرد درحالی‌که مشتریان اهل آمریکا از این مورد محروم هستند. آبی متالیک، سفید آلپاین، مشکی یاقوتی متالیک، نارنجی متالیک و رنگ جدید خاکستری متالیک بروکلین را می‌توان برای بدنه ب‌ام‌و X2 Edition M Mesh سفارش داد.

کابین ب‌ام‌و X2 Edition M Mesh

با ورود به فضای کابین، صندلی­‌های اسپرت M با پشت سری‌های یک تکه، فرمان اسپرت M با پدال­‌های تعویض دنده، چرم مشکی صندلی­‌ها، تریم قطعات آلومینیومی با طرح شش ضلعی، جزئیات کروم خاکستری و حروف نام خودرو که در پوشش داخلی درها حک شده به چشم می­‌خورد.

ب‌ام‌و X2 Edition M Mesh

بخش فنی تغییری نکرده و قوای محرکه همچنان از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر تامین شده که 228 اسب‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند. با توجه به شتاب صفر تا صد کیلومتر کمتر از شش ثانیه در نسخه چهارچرخ محرک، می‌­توان این کراس­‌اور را خودرویی سریع قلمداد کرد.

طبق اعلام ب‌ام‌و، سفارش پکیج Edition M Mesh رقمی برابر با 3550 دلار را به قیمت پایه X2 28i اضافه می­‌کند. این خودرو را می­‌توان از نوامبر 2020 سفارش داد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران