با چهره‌ای خشن‌تر از همیشه

رونمایی از هوندا سیویک تایپ R مدل 2021

20 مهر 1399 10:52

شرکت هوندا از تاریخ 9 اکتبر مدل به‌روزرسانی شده از سیویک تایپ R را با مدل 2021 و امکان انتخاب طیف گسترده‌ای از لوازم اضافه به مشتریان اهل ژاپن عرضه خواهد کرد. این قطعات اضافی که توسط Honda Access به فروش می‌­رسد، بر بهبود چهره ظاهری و فناوری این هاچ‌بک قدرتمند تمرکز داشته و موارد زیادی را دربرمی‌گیرد.

قطعات جدید هوندا سیویک تایپ R، بر بهبود چهره ظاهری و فناوری این هاچ‌بک قدرتمند تمرکز داشته است.در همان نگاه اول ورودی هوای فیبرکربنی روی کاپوت جلب نظر می‌­کند که در ترکیب با پلی استر قرمز ساخته شده است. ماده به کار رفته در ساخت این قطعه در سایر بخش‌های داخلی و خارجی مثل باله عقب، داشبورد، کنسول میانی و پوشش داخلی درها نیز استفاده شده است.

جلوپنجره، آینه‌های جانبی و جزئیات سپرهای جلو و عقب با رنگ قرمز تزئین شده ضمن این‌که رینگ‌های 20 اینچی MR-R02 این مدل به رنگ سفید درآمده است. امکان سفارش دوطرف کنسول میانی با قطعات قرمز رنگ و همچنین اهرم تعویض دنده با چرم قرمز یا قطعات آلومینیومی وجود دارد.

هوندا سیویک تایپ R مدل 2021

برای جلوگیری از وارد شدن خط و خش و آسیب به بدنه سیویک تایپ R، هوندا روی دستگیره درها، رکاب‌های جانبی، لبه درها و سپر عقب لایه محافظ نصب کرده ضمن این‌که یک لایه محافظ ویژه هم برای باله عقب قابل سفارش است.

در زمینه فناوری هم گزینه‌های زیادی قابل انتخاب بوده که از میان آن‌ها می‌توان به دو سامانه مسیریاب، دوربین نمایش جلو و حسگرهای پارک اشاره کرد.

Honda Access درباره احتمال عرضه هرگونه قطعات مربوط به تقویت بخش فنی سکوت کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران