آماده برای حرکات نمایشی

معرفی نسخه‌ای خاص از سوبارو WRX STI

23 مهر 1399 09:40

سری جدید برنامه Gymkhana که به انجام حرکات نمایشی رانندگان حرفه‌ای با خودروهای تقویت شده اختصاص دارد، قرار است با تغییراتی نسبت به قبل، دوباره آغاز بکار کند.

در سری جدید برنامه Gymkhana قرار است تراویس پاسترانا استرالیایی با یک دستگاه سوبارو WRX STI تقویت شده برای انجام حرکات نمایشی به میدان بیاید.در سری جدید قرار است تراویس پاسترانا در جای راننده سابق مسابقات رالی یعنی کن بلاک قرار گرفته و با یک دستگاه سوبارو WRX STI تقویت شده به میدان بیاید. این راننده 37 ساله سابقه شرکت و پیروزی در مسابقات رالی و موتورسواری و همچنین حضور در نسکار را در کارنامه دارد.

سوبارو در همکاری با Vermont SportsCar مدل WRX STI مورد نظر را به گونه‌ای مهیا کرده که تبدیل به خودرویی هیجان‌انگیز برای حضور در برنامه Gymkhana شود. البته خودروساز فعلاً جزئیات فنی مربوط به این مدل ویژه را منتشر نکرده و تنها به پیشرانه باکسر اختصاصی، سیستم اگزوز با خروجی در کاپوت، سیستم تعلیق با دامنه نوسان بیشتر کمک‌فنرها و استفاده از فیبرکربن در ساخت گلگیرها، باله عقب و دیفیوزر اشاره نموده است.

معرفی نسخه‌ای خاص از سوبارو WRX STI

آقای پاسترانا سابقه راندن STI در برنامه Gymkhana را نداشته و اکنون در حال آشنا شدن با قابلیت‌های این خودرو است هرچند نباید فراموش کرد وی تا پیش از این برنامه بیشتر در مسابقات اتومبیلرانی حضور داشته و کلاً شرکت در برنامه‌ای با موضوع حرکات نمایشی برای او تجربه جدیدی به شمار می‌­آید.

آقای پاسترانا قدرت پیشرانه سوباروی حاضر در برنامه را ستایش کرده و به همین دلیل به نظر می­‌رسد این نمونه سفارشی، پتانسیل خوبی برای افزودن هیجان به برنامه Gymkhana را داشته باشد.

با وجود آن‌که هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار قسمت جدید Gymkhana اعلام نشده، انتظار می‌­رود تا قبل از پایان سال جاری شاهد پخش آن باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران