نسخه‌ای برای جذب مشتریان بیشتر

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور با پیشرانه هشت سیلندر

25 مهر 1399 14:30

بنتلی نسخه هشت سیلندر از سدان فوق لوکس ساخت خود یعنی فلایینگ اسپور را معرفی کرده تا نظر طیف تازه‌­ای از مشتریان را به سوی این مدل جلب نماید. بنتلی دریافته تعداد مالکان فلایینگ اسپور که به جای استخدام راننده ترجیح می­‌دهند خودروی خودشان را برانند روبه افزایش گذاشته بنابراین نسخه 8 سیلندر این مدل را عرضه نموده که احتمالاً برای این دسته از خریداران هم جالب توجه خواهد بود.

در مقایسه با مدل W12، بنتلی فلایینگ اسپور هشت سیلندر یکصد کیلوگرم سبک‌تر بوده که بنابر اعلام بنتلی، بهبود حس رانندگی را درپی داشته استعضو جدید خانواده بنتلی به پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو مجهز شده که 542 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و این سدان لوکس را ظرف 4 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت می­‌رساند. حداکثر سرعت بنتلی فلایینگ اسپور 8 سیلندر 318 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

به منظور کاهش مصرف سوخت، پیشرانه این خودرو به سامانه غیرفعال‌سازی سیلندرها مجهز شده تا در هنگام عدم نیاز به تمام قدرت پیشرانه، تنها نیمی از 8 سیلندر فعالیت کند.

در مقایسه با مدل W12، بنتلی فلایینگ اسپور هشت سیلندر یکصد کیلوگرم سبک‌تر بوده که بنابر اعلام بنتلی، بهبود حس رانندگی را درپی داشته است ضمن این‌که سامانه «سواری پویا بنتلی» نیز در این مدل نصب شده که شامل فناوری آنتی رول فعال می­‌شود. علاوه‌براین با سفارش سامانه فرمان‌پذیری چهار چرخ می‌توان فرمان‌پذیری بسیار بهتری از این مدل دریافت نمود.

بنتلی فلایینگ اسپور با پیشرانه هشت سیلندر

بنتلی فلایینگ اسپور هشت سیلندر به صورت استاندارد به رینگ‌های 20 اینچی با طرح 10 پره مجهز شده اما خریداران می­‌توانند با سفارش پکیج بلک لاین، این قطعه و اجزای دیگری را با پوشش تیره دریافت کنند.

در فضای کابین بنتلی فلایینگ اسپور V8 امکان انتخاب طیف وسیعی از موارد فراهم شده ضمن این‌که فهرست تجهیزات استاندارد نیز تعداد زیادی را دربر می‌گیرد. برای مثال تریم چوبی Crown Cut Walnut استاندارد بوده ولی امکان انتخاب هفت پوشش چوبی دیگر یا تریم فیبرکربن براق نیز فراهم است.

نمایشگر چرخان اطلاعات سرگرمی، محفظه خنک‌کننده نوشیدنی و چیدمان 4 یا 5 نفره صندلی‌ها جزء سایر موارد قابل سفارش برای این مدل به شمار می‌­آید.

بنتلی از هم اکنون ثبت سفارش برای فلایینگ اسپور 8 سیلندر را آغاز نموده اما تحویل این خودرو به مشتریان اهل بریتانیا و اروپا پیش از پایان سال جاری و در سایر کشورها از سال 2021 شروع خواهد شد.

دیدگاه کاربران