لوکس‌ترین سدان ساخت بنتلی

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

23 مرداد 1400 21:13

فلایینگ اسپور مولینر پا به عرصه گذاشته تا سدان ساخت بنتلی را وارد سطح تازه‌­ای از جلوه و شکوه یک خودروی لوکس نماید.

فلایینگ اسپور مولینر نخستین محصول این زیرمجموعه بنتلی است که به پیشرانه هیبرید مجهز می‌شود. طرح لوزی دوبل اجزای جلوپنجره و اجزای کرومی در بخش پایینی سپر جلو، نخستین تغییرات بصری فلایینگ اسپور مولینر نسبت به نسخه استاندارد است.

نشان Flying B روی کاپوت نیز به صورت الکترونیکی از جای خود خارج می‌شود و در تاریکی نورافشانی می‌­کند. فرم لوزی دوبل مخصوص مولینر روی گلگیر جلو جلب نظر می‌­کند درحالی‌که آینه‌های جانبی هم با نقره­‌ای براق روکش شده است. رینگ‌های 22 اینچی با روکش پولیش خورده با اجزای خاکستری رنگ جلوه خاصی دارد و بخش مرکزی آن به صورت ثابت نشان B را به معرض نمایش می‌گذارد.

کابین بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

برای تزئین فضای کابین محصول جدید مولینر، 8 ترکیب سه رنگ سفارشی پیشنهاد شده که در یکی از آن‌ها با نام Ascot از ترکیب رنگ‌های آبی سلطنتی و قهوه­‌ای شتری در روکش چرمی و برخی اجزای سفید استفاده شده است.

این نسخه لوکس از بنتلی فلایینگ اسپور به صورت استاندارد به پکیج Mulliner Driving مجهز شده است، که شامل طرح لوزی دوتایی روکش صندلی­‌ها و طرح سه بعدی روکش چرمی در پوشش داخلی درها می­‌شود.

سرنشینان صندلی عقب از میز تاشوی برقی با روکش براق بهره‌مند خواهند شد، ضمن این‌که روکش کنسول‌های میانی و عقب هم از طرح لوزی دوتایی بی‌نصیب نمانده است. علاوه‌براین ساعت سفارشی مولینر روی داشبورد نیز با سطح نقره‌ای براق جلب نظر می‌­کند.

صندلی های ردیف دوم بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

کلیدهای بنتلی فلایینگ اسپور مولینر با روکش چرمی و در یک جعبه به خریدار تحویل میشود که رنگ آن با ترکیب رنگ سفارش داده شده برای فضای کابین هماهنگ خواهد بود.

فلایینگ اسپور مولینر نخستین محصول این زیرمجموعه بنتلی است که به پیشرانه هیبرید مجهز می‌شود. مشتریان می‌­توانند پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر با دستیار هیبرید را سفارش دهند که 536 اسب‌­بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می­‌دهد. البته امکان سفارش پیشرانه 4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر هم برای علاقمندان به پیشرانه‌­های حجیم فراهم شده است، که 542 اسب­‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

طراحی بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

نیروگاه غول‌پیکر 6 لیتری 12 سیلندر توئین توربو با 626 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور، گزینه دیگری است که در مقابل خریداران بنتلی فلایینگ اسپور مولینر قرار می­‌گیرد.

این سدان لوکس به زودی در رویداد مونته‌ری و در مقابل چشم بازدیدکنندگان ثروتمند این نمایشگاه حاضر خواهد شد.

دیدگاه کاربران