اعلام مشخصات فنی و قیمت تجهیزات

معرفی شورولت کوروت مدل 2021

1 آبان 1399 16:18

ماه گذشته شرکت شورولت اقدام به انتشار تصاویری از کوروت 2021 نمود تا علاقمندان با تغییرات این خودرو آشنا شوند، اما با توجه به عدم اعلام قیمت آپشن‌های جدید این خودروی اسپرت موتور-وسط، مشتریان از این نظر کمی دچار سردرگمی شدند.

سفارش پکیج پرفورمنس Z51 برای شورولت کوروت مدل 2021، 1895 دلار به هزینه‌های خریدار اضافه می‌­کند.اما اکنون انتظارها به پایان رسیده چراکه خودروساز آمریکایی نه تنها مشخصات فنی دقیق کوروت 2021 بلکه قیمت آپشن‌های جدید قابل سفارش برای آن را در هر دو نسخه کوپه و روباز منتشر ساخته تا علاقمندان این خودرو را بیش از این در انتظار نگاه ندارد.

پیش از آگاهی یافتن درباره قیمت آپشن‌های مدل 2021 از هشتمین نسل کوروت، بد نیست بدانید با توجه به تقاضای زیاد برای خریداری این مدل و مشکلاتی که همه‌گیری ویروس کرونا برای صنعت خودروسازی ایجاد کرده، مدت زمان انتظار برای دریافت کوروت به 18 ماه افزایش یافته است.

شورولت کوروت مدل 2021

اما کوروت 2021 چه تفاوت‌هایی با مدل قبلی خود دارد؟ خب در گام اول باید به دو رنگ جدید نقره‌ای متالیک و طیف تازه‌ای از قرمز متالیک برای بدنه اشاره کرد که البته مورد اخیر با پرداخت 995 دلار قابل سفارش است.

برای تزئین بدنه کوروت با نوار Stinger که در سه رنگ کربنی-قرمز، کربنی-زرد و کربنی-نقره‌ای تیره قابل سفارش است نیز باید 500 دلار اضافه پرداخت شود. البته یک نوار سرتاسری نیز با رنگ‌های آبی، نارنجی، قرمز و زرد برای تزئین بدنه قابل سفارش است که 995 دلار قیمت دارد.

در فضای کابین نیز روکش خاکستری تیره با لبه‌­های زرد به عنوان یک ویژگی تازه جلب نظر می­‌کند ضمن این‌که اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم به صورت استاندارد به سیستم اطلاعات سرگرمی اضافه شده است.

شورولت کوروت مدل 2021

درصورتی‌که راننده شورولت کوروت مدل 2021 در مدتی طولانی‌تر از 20 ثانیه کمربند ایمنی خود را نبندد، خودرو اجازه ادامه حرکت در مسیر را نخواهد داد.

افرادی که پکیج پرفورمنس Z51 را برای شورولت کوروت مدل 2021 خود سفارش داده باشند، سامانه کنترل چندحالته سواری مغناطیسی را نیز دریافت خواهند کرد. این آپشن نیز به تنهایی 1895 دلار به هزینه‌های خریدار اضافه می‌­کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران