قیمت پایه 7000 دلار

فیات موبی مدل 2021 برای آمریکای جنوبی

2 آبان 1399 09:15

چهار سال بعد از اولین رونمایی فیات موبی (Mobi) در بازار آمریکای جنوبی، این خودروی مقرون به صرفه شهری مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را تجربه کرد.

قیمت پایه این خودرو در بازار برزیل برای نسخه پایه حدود7000 دلار است.مهم‌ترین تغییر در این خودرو اضافه شدن قابلیت Trekking است که حس و حال آفرود را برای این محصول نه‌چندان بزرگ به ارمغان می‌آورد. این تریم شامل میله‌های سقفی، سقف مشکی، کاپوت نیمه مشکی، رینگ‌های آلیاژی سفارشی 14 اینچی، فریم مشکی آینه‌ها، صندلی‌های سفارشی با دوخت نارنجی می‌شود.

فیات موبی جدید در بخش گرافیک جلوپنجره نیز تغییرات دوست‌داشتنی را تجربه کرده است. نصب آرم بزرگ فیات در کنار ریزه‌کاری‌های گرافیکی، چهره‌ای مدرن به این خودروی اقتصادی بخشیده است.

فیات موبی مدل 2021

علاوه بر تغییرات ظاهری، ارتفاع 190 میلی‌متری این خودرو از سطح زمین نیز در مقایسه با نسخه‌های قبلی بیشتر به نظر می‌رسد. برای مقایسه باید در نظر داشت که رنو/داچیا داستر ارتفاعی 205 میلی‌متری از سطح زمین دارد که رقم چشم‌گیری به حساب می‌آید.

برای نسخه 2021 این خودرو نسخه جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی UConnect با نمایشگر لمسی 7 اینچی در نظر گرفته شده است. این رابط کاربری از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی بی‌سیم می‌کند. بنابراین فرامین صوتی برای دسترسی به برنامه‌های ناوبری مانند Waze و گوگل Maps نیز از طریق برنامه‌های سیری و گوگل Voice به راحتی میسر شده است.

کابین فیات موبی مدل 2021

زیر کاپوت شاهد تغییراتی نیستیم. فیات موبی هم‌چنان با همان پیشرانه یک لیتری چهار سیلندر دو سوخت (بنزین/اتانول) تولید می‌شود. خودرویی که قدرت آن 74 اسب‌بخار در 6250 دور در دقیقه اعلام شده است.

قیمت پایه این خودرو در بازار برزیل برای نسخه پایه حدود7000 دلار و برای تریم Trekking حدود 8500 دلار است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران