خودرویی برای ادای احترام به خاورمیانه

معرفی نسخه‌ای خاص از رولزرویس ریث

9 آبان 1399 13:15

در کنار تمام عواملی که برند رولزرویس را به نامی شاخص در صنعت خودروسازی تبدیل کرده، ویژگی مهم دیگر این خودروساز بریتانیایی را باید توجه کامل به اجرای خواسته‌‌های مشتریان دانست. نمود این ویژگی را می‌­توان در محصولات سفارشی‌سازی شده‌ای دانست که هر از گاهی تصاویر آن‌ها از طریق رسانه‌ها منتشر می‌­شود.

روی کاپوت خودرو تصویر هوایی بخشی از خاورمیانه به چشم می‌خورد.این نمونه ویژه از رولزرویس ریث نیز یکی از همین دسته خودروهاست، محصولی که از طریق نمایندگی این برند در ابوظبی سفارش داده شده و «ملهم از زمین» نام گرفته است. هرچند این لقب در ابتدا کمی عجیب به نظر می­‌رسد ولی در همان ابتدا با نگاهی به رنگ‌آمیزی بدنه تاحد زیادی از ابهامات کاسته می­‌شود.

مدیر بخش خودروهای سفارشی رولزرویس آقای Michael Bryden ضمن اشاره به رویه همیشگی رولزرویس در اجرای خواسته‌های سفارشی مشتریان، تصاویر منقوش روی بدنه و اجزای کابین این نمونه سفارشی را به دو دسته ماکرو (دید کلی) و میکرو (دید جزئی) تقسیم کرده بدین صورت که در سطح ماکرو به اجرام آسمانی و کرات پرداخته شده درحالی‌که در سطح میکرو، بخشی از کره زمین موردتوجه قرار گرفته که وطن مالک این خودرو محسوب می­‌شود.

نسخه‌ای خاص از رولزوریس ریث با الهام از خاورمیانه

رنگ آبی رویال بدنه با اشاره به پوشش 75 درصدی سطح کره زمین از آب انتخاب شده درحالی‌که روی کاپوت خودرو تصویر هوایی بخشی از خاورمیانه به چشم می‌خورد.

در فضای کابین اما توجه به اجزای طبیعت بیشتر شده بدین صورت که چرم موکاسین روکش صندلی‌ها به عنوان نمادی از شن‌های صحرای امارات و جزئیات آبی نیز نماینده دریاچه‌ها و رودخانه‌ها هستند. جزئیات سبز زمردی جنگل‌ها را یادآوری می‌کند درحالی‌که انتخاب رنگ سفید برای نشان رولزرویس (RR) به آبشارها و ابرها اشاره دارد.

در میان صندلی‌های عقب هم به یاری فناوری فوتوفلش تصویر آبشار روی پوشش حک شده، ضمن این‌که روی پوشش داشبورد در مقابل سرنشین کناری هم تصویر هوایی خاورمیانه حک شده است. در بخش مرکزی داشبورد نیز تصویر سیاره‌های منظومه شمسی به چشم می‌­خورد.

دیدگاه کاربران