عرضه در آمریکای جنوبی با نام فرانتیر

معرفی نیسان ناوارا مدل 2021

16 آبان 1399 09:58

درحالی‌که علاقمندان برند نیسان در آمریکای شمالی در انتظار معرفی نسل جدید فرانتیر هستند، نسخه فیس‌لیفت نیسان ناوارا در اروپا معرفی شده است. البته نیسان در آمریکای جنوبی این محصول را با نام فرانتیر به فروش می­‌رساند.

نسخه فیس‌لیفت نیسان ناوارا در اروپا معرفی شده است، البته نیسان در آمریکای جنوبی این محصول را با نام فرانتیر به فروش می­‌رساند.به لطف چراغ‌های LED جلو با فرم C شکل، جلوپنجره با طرح متفاوت، چراغ‌های LED عقب و طرح جدید در محفظه بار، می­‌توان ادعا کرد این محصول نیسان فرمی مدرن‌تر از قبل پیدا کرده است.

یکی از مهمترین تغییرات نسل جدید ناوارا ، معرفی نسخه PRO-4X از این خودرو بوده که هرچند قرار است در ایالات متحده به عنوان خودرویی توانمند در آفرود ایفای نقش کند اما در نسخه اروپایی و آمریکای جنوبی بیشتر بر جذابیت ظاهری آن تمرکز شده است.

تایرهای آفرود، قطعات مشکی روی بدنه و برخی جزئیات نارنجی رنگ مهمترین تغییرات ظاهری بوده که PRO-4X نسبت به نسخه عادی تجربه کرده است. تقویت محور عقب، افزایش فضای بار و تعبیه فضای پا روی سپر عقب برای دسترسی بهتر به بخش بار بروزرسانی‌هایی بوده که بر بخش فنی این خودرو اعمال شده است.

نیسان ناوارا مدل 2021

بهسازی سامانه فرمان نیز تغییر فنی دیگری است که به منظور افزایش مانورپذیری ناوارا/فرانتیر در سرعت‌های پایین انجام شده است.

نیسان ناوارا مدل 2021 و همتای آمریکای جنوبی‌اش به امکانات ایمنی نسبتاً کاملی نیز مجهز شده‌اند که مواردی شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، دوربین‌های نمایش محیط اطراف و دوربین مخصوص نمایش مسیر در هنگام فعال بودن حالت چهارچرخ محرک در سرعت‌های کم را دربرمی‌­گیرد.

نمایشگر 8 اینچی اطلاعات سرگرمی، صفحه نمایش 7 اینچی دیجیتال مقابل راننده با وضوح بیشتر نسبت به قبل، فرمان جدید، پشتی‌های تازه برای ردیف دوم صندلی‌ها با هدف افزایش راحتی سرنشینان و در نهایت شیشه‌های جلو و جانبی با ضخامت بیشتر برای کاهش صدای مزاحم در کابین از تازه‌های کابین این پیکاپ برای سال 2021 خواهد بود.

کابین نیسان ناوارا مدل 2021

در خبری که توسط نیسان درباره مدل ناوارا و شعبه مکزیکی این خودروساز ژاپنی درمورد فرانتیر مخصوص آمریکای جنوبی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، سخنی از تغییرات احتمالی پیشرانه این خودروها به میان نیامده است.

فروش نیسان ناوارا از ماه آینده میلادی در تایلند و پس از آن در سایر بازارها آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران