با تریم N-Design

معرفی نیسان مایکرا مدل 2021

27 آبان 1399 12:00

پنجمین نسل نیسان مایکرا از سال 2016 روی خط تولید بوده و در این مدت به واسطه نصب پیشرانه‌ها و فناوری‌های جدید مورد بروزرسانی قرار گرفته است. اما نیسان در جدیدترین اقدام، این خودروی هاچ‌بک را مورد فیس‌لیفت قرار داده است.

تغییرات ظاهری مجموعه جدید N-Design شامل جزئیات مشکی براق یا کرومی روی بدنه و رینگ‌های 16 اینچی دورنگ Genki است.چهره جدید نیسان مایکرا چندان متفاوت از مدل قبلی نبوده اما اضافه شدن مجموعه قطعات N-Design به آن که باعث شکل‌گیری نسخه N-Sport از این خودرو شده را باید تحول بزرگی برای آن به‌شمار آورد.

تغییرات ظاهری مجموعه جدید N-Design شامل جزئیات مشکی براق یا کرومی روی بدنه و رینگ‌های 16 اینچی دورنگ Genki است درحالی‌که در فضای کابین پوشش مشکی صندلی‌ها با جزئیات خاکستری و روکش چرم مصنوعی پوشش داخلی درها و بخش‌هایی از داشبورد دیده می‌­شود. البته امکان سفارش تریم Energy Orange نیز وجود دارد که حال و هوایی پویا به فضای کابین می­‌بخشد.

کابین نیسان مایکرا مدل 2021

نیسان مایکرا N-sport در کامل‌ترین نسخه به رینگ‌های 17 اینچی مشکی Perso و جزئیات مشکی براق در بخش‌های مختلف بدنه مجهز شده ضمن این‌که چراغ‌ها و مه‌شکن‌های LED جلو و صندلی‌های اسپرت با ارگونومی و راحتی بیشتر با روکش آلکانترا نیز به صورت استاندارد عرضه می‌­شود.

تریم Tekna نیز همچنان قابل سفارش بوده که تجهیزات استاندارد آن شامل دوربین محیط اطراف، شناسایی اجسام متحرک اطراف، هشدار نقاط کور و سیستم صوتی Bose خواهد بود.

نمایشگر نیسان مایکرا مدل 2021

سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت با مسیریاب تام تام، اپل کارپلی، اندروید اتو و دستیار صوتی سیری نیز در تمام تریم‌ها قابل سفارش است.

از تریم Visia به بالا، هاچ‌بک کوچک نیسان به دستیار حرکت در سربالایی، کنترل سواری هوشمند، نوربالای خودکار، تشخیص علائم رانندگی، ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت شناسایی عابرپیاده و دستیار تعویض خط هوشمند مجهز می­‌شود.

پیشرانه یک لیتری ارائه شده برای نیسان مایکرا با استاندارد آلایندگی یورو 6 مطابقت دارد و بنابر اعلام شرکت سازنده، تجربه‌ای اقتصادی و پویا از رانندگی با این خودرو را ارائه می­‌دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران