•  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro
  •  نيسان مايکرا Kiiro

هماهنگی ظاهری هاچبک ژاپنی با بتمن

معرفی نیسان مایکرا Kiiro

9 اسفند 1400 15:25

دقیقا یک ماه پس از معرفی نیسان جوک نسخه Kiiro، محصول دیگر این خودروساز ژاپنی با پوشش مشابه معرفی شده است. این بار نوبت به مایکرا رسیده تا در نسخه Kiiro ، ادای احترام این خودروساز به ابرقهرمان سیاهپوش یعنی بتمن را به نمایش بگذارد.

لغت Kiiro در زبان ژاپنی به معنای زرد است، که نمود آن در این نسخه را می‌توان در پوشش زرد برای برخی جزئیات مشاهده کردنسل پنجم نیسان مایکرا از سال 2016 در بازار حضور داشته و به عنوان آخرین هاچ‌بک نیسان با پیشرانه درون‌­سوز عرضه می­‌شود. قرار است این خودرو در آینده نزدیک با یک مدل برقی جایگزین شود.

لغت Kiiro در زبان ژاپنی به معنای زرد است، که نمود آن در این نسخه را می‌توان در پوشش زرد برای برخی جزئیات مشاهده کرد که با رنگ خاکستری Echo بدنه، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است. رینگ‌های 17 اینچی مشکی، برچسب Kiiro روی ستون C و شیشه­‌های تیره عقب، از دیگر ویژگی­‌های این نسخه است.

نیسان مایکرا Kiiro براساس تریم Acenta از این خودرو شکل گرفته و به پکیج Vision هم مجهز شده است. مهمترین امکانات رفاهی استاندارد این مدل شامل نمایشگر 7 اینچی لمسی با رابط کاربری  NissanConnect، مسیریاب، روکش پارچه‌­ای مشکی صندلی­‌ها، تهویه مطبوع خودکار، سنسورهای پارک و چراغ‌های خودکار خواهد بود.

 نیسان مایکرا Kiiro

همچون سایر نسخه­‌های نیسان مایکرا در بریتانیا، مایکرا Kiiro هم به پیشرانه یک لیتری 3 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که 91 اسب‌­بخار قدرت و 160 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده دستی یا CVT به محور جلو انتقال می‌دهد.

نیسان مایکرا Kiiro در تیراژ 250 دستگاه و با قیمت 18,375 یا 19,725 پوند برای مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده دستی یا CVT، به صورت انحصاری در بریتانیا عرضه خواهد شد. لازم به‌ذکر است که نسخه Kiiro از نیسان جوک نیز در تیراژ 500 دستگاه و با قیمت پایه 24,350 یا 34,576 پوند برای دو مدل دنده دستی یا خودکار DCT در این کشور عرضه شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران