• آئودي TT RS Iconic Edition

در تعداد 100 دستگاه برای بازار اروپا

معرفه آئودی TT RS Iconic Edition

13 مهر 1401 10:00

آئودی نسخه جدید TT RS Coupe Iconic Edition را معرفی کرده است، خودرویی که به تعداد 100 دستگاه برای اروپا تولید می‌شود و 11 نمونه از آن نیز به بریتانیا می‌رود.

ظاهر تهاجمی و جسورانه آئودی TT RS Coupe Iconic Edition بسیار تاثیرگذار است، تمامی نمونه‌ها با رنگ بدنه معروف خاکستری Nardo تولید می‌شوند. ظاهر تهاجمی و جسورانه آئودی TT RS Coupe Iconic Edition بسیار تاثیرگذار است، تمامی نمونه‌ها با رنگ بدنه معروف خاکستری Nardo تولید می‌شوند. چراغ‌های ماتریسی LED جلو و جلوپنجره مشکی پیانویی با قاب مشکی مات، به طور استاندارد وجود دارند.

طراحان آئودی، عناصری مانند رکاب‌های جانبی، آینه‌ها و نشان‌ها را به رنگ مشکی پیانویی درآورده‌اند. رینگ‌های 20 اینچی مشکی پیانویی نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است، که طراحی 7 پره دارند و در پس آن‌ها، کالیپرهای ترمز مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند. روی پنجره‌های مثلثی عقب، حروف iconic edition جای گرفته‌ است.

تمامی 100 دستگاه، به طور استاندارد، به Aerokit مجهز شده‌اند. این کیت شامل اسپلیتر جلو، تیغه‌های ورودی هوا، بال عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب است. بال و دیفیوزر عقب سبب می‌شود، تا نیروی رو به پایین افزایش یابد.

آئودی TT RS Iconic Edition

در فضای داخلی نیز تغییراتی ایجاد شده است. صندلی‌های اسپرت RS با روکش کناری ناپا و رنگ خاکستری جت به صورت استاندارد وجود دارند. در بخش مرکزی صندلی‌ها از آلکانتارا مشکی استفاده شده است. برای ایجاد تضاد، دوخت‌های چند ضلعی زرد رنگی روی صندلی‌ها و فرمان دیده می‌شود. عبارت iconic edition روی قسمت آلکانتارا صندلی‌ها دوخته شده است. یک بج شماره‌گذاری شده روی اهرم تعویض دنده قرار گرفته است.

آئودی TT RS Iconic Edition

نیروی موردنیاز از طریق یک پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ پنج سیلندر تامین می‌شود و خروجی آن به 394 اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیشرانه به یک گیربکس هفت سرعته S ترونیک متصل است و نیرو را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند. آئودی TT نسخه  Iconic Edition در مدت زمان 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 280 کیلومتر برساعت است. قیمت این خودرو در بریتانیا از 99,234 دلار آغاز می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران