اسپرینتر با طرحی که ندیده بودیم

بستنی‌فروشی با طعم مرسدس‌بنز

8 آذر 1399 16:15

هنوز هم خوردن بستنی‌های شیری و شکلاتی در سرمای زمستان برای بسیاری یک کابوس است. اما از طرفی دیگر خیلی‌های دیگر نیز عاشق این تضاد هستند. ویتبی موریسون بزرگ‌ترین شرکت سازنده ون‌ها بستنی‌فروشی خبر خوبی برای گروه دوم دارد. این مجموعه انگلیسی قرارداد سفارشی‌سازی 55 دستگاه مرسدس‌بنز اسپرینتر را امضا کرده است.

شرکت‌ Whitby Morrison برند نامدار در زمینه تولید خودروهای مخصوص بستنی‌فروشی، قرارداد سفارشی‌سازی 55 دستگاه مرسدس‌بنز اسپرینتر را امضا کرده است.در میان بحران فراگیری ویروس کرونا، توسعه و رونمایی از خودروهای بستنی‌فروشی در جشنواره‌ها و یا نمایشگاه‌های بین‌المللی کار چندان عقلانی نیست. این در حالی است که استفاده از کاربری‌های متنوع  ون‌ها به طور فزاینده‌ای بیشتر شده است. به عنوان مثال خودروهای این کلاس که محصولات منجمد را به مناطق مسکونی ارسال می‌کنند، با استقبال فراوانی روبرو شده‌‌اند.

یکی از همین شرکت‌ها، Whitby Morrison برند نامدار در زمینه تولید خودروهای مخصوص بستنی‌فروشی است. شرکتی که حالا قصد دارد حسب سفارش اغلب مشتریانش، سری جدید ون‌های بستنی‌فروش را روی تیپ 3.5 تنی مرسدس‌بنز اسپرینتر اجرا کند. این در حالی است که انگلیسی‌ها می‌توانستند پروژه جدید خود را روی مدل 5 تن این خودرو نیز اجرا کنند.

مرسدس‌بنز اسپرینتر ویژه بستنی‌فروشی

ویتبی موریسون به زیبایی هرچه تمام‌تر خودروهای رنگی جذابی طراحی کرده است که مطمئناً مورد توجه کودکان و البته بزرگسالان خواهد بود. اِد ویتبی مدیر عملیاتی شرکت می‌گوید وسایل نقلیه ما با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و به طور حتم تمام نیازهای فردی مشتریان را برآورده می‌کند.

بد نیست بدانید مرسدس‌بنز اوایل سال 2018 یک به‌روزرسانی کلی را در اسپرینتر اعمال کرد که شامل تغییراتی اساسی در طراحی بیرونی و داخلی و البته قوای محرکه جدید در کنار انتقال قدرت FWD بهینه‌شده می‌شدند. در تمام این خودروها نسخه جدیدی از نرم‌افزار رابط کاربری MBUX با تنظیمات ویژه مدیران ناوگان در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه کاربران