تیونینگ هوفله روی شاسی‌بلند خاص

مرسدس‌بنز G کلاس به سبک رولزرویس

15 آذر 1399 15:00

محبوب‌ترین شاسی‌بلند جعبه‌‌ای دنیا حالا به لطف تیونینگ Hofele بیش از پیش لوکس‌تر و مجلل‌تر به نظر می‌آید.

برعکس باز شدن در قسمت عقب سوار و پیاده شدن سرنشینان را راحت‌تر و البته جلوه خودرو را زیباتر می‌کند. حتی اگر مخالف این سبک از درها باشید، باید اعتراف کرد که پروژه جدید هوفله با هنر هرچه تمام‌تر نسبت به ساختار استاندارد وفادار باقی مانده است. به عبارت دیگر این شاسی‌بلند از همان دستگیره‌هایی استفاده می‌کند که در ویرایش کارخانه‌ای دیده بودیم. البته تیونر مجبور بوده برای این سبک باز شدن درها، لولاها و تقارن دستگیره‌ها را تعویض کند.

استفاده از این سبک درها را در مدل‌های فوق لوکس رولزرویس دیده بودیم. درهای روبروی هم ایده‌ای بود که ده‌ها سال پیش در کالسکه‌های تجملی اشراف‌زاده‌ها استفاده می‌شده است. آنچه کار هوفله را باارزش‌تر می‌کند، جای دادن در جدید در فریم قبلی بوده است. چراکه دردسر اصلی مربوط به برش قسمت باز و بست 90 درجه‌ای آن بوده است. برعکس باز شدن در قسمت عقب سوار و پیاده شدن سرنشینان را راحت‌تر و البته جلوه خودرو را زیباتر می‌کند.

مرسدس‌بنز G کلاس با تیونینگ هوفله

مرسدس‌بنز G کلاس جدید با رینگ‌های آلیاژی 23 اینچی نمای خاص خود را خاص‌تر هم کرده است. استفاده از ترکیب دو رنگ ویژه شبیه به خودروهای می‌باخ، جلوه بیرونی این شاسی‌بلند جذاب را لوکس‌تر هم کرده است.

شاید به این نکته کمتر توجه شده باشد ولی جلوپنجره G کلاس فوق نیز به کلی دستخوش تغییر شده تا خود را بیشتر شبیه به شاسی‌بلند GLS می‌باخ کند.

داخل کابین نیز دو صندلی مجلل و مستقل گنجانده شده و پوشش سرتاسری چرم ناپا و آلکانترا محسوس است. هم‌چنین استفاده از دکوراتیو به رنگ مشکی پیانو و پوشش‌های آلومینیومی، فضایی منحصربه‌فرد به این آلمانی بخشیده است. خبر خوب برای سرنشینان G کلاس تولیدشده توسط شرکت تیونینگ هوفله این است که صندلی‌های آن مجهز به ماساژور هستند.

دیدگاه کاربران