تعادل میان امکانات و قیمت

معرفی آلفارومئو استلویو ولوچه تی

21 آذر 1399 19:30

مهمترین تغییر آلفارومئو استلویو برای سال 2020 بروزرسانی سیستم اطلاعات سرگرمی بود اما در سال 2021 اوضاع متفاوت شده چراکه خودروساز ایتالیایی تصمیم گرفته موارد بیشتری را مورد بازبینی قرار دهد.

تریم «ولوچه تی» قرار است در جایگاهی میان مدل استاندارد و تریم QV قرار گیرد.تریم «ولوچه تی» قرار است در جایگاهی میان مدل استاندارد و تریم QV قرار گیرد. رینگ‌های 21 اینچی مشکی با طرح انحصاری آلفارومئو، لوگوهای انحصاری این مدل، شیشه‌های دودی، اهرم آلومینیومی تعویض دنده، صندلی‌های اسپرت با روکش چرم و آلکانترا و قطعات تزئینی با روکش فیبرکربن جزء مهمترین تغییرات ظاهری این مدل محسوب می­‌شود.

بد نیست بدانید آلفارومئو اعلام کرده رینگ این مدل، پس از مدتی برای سایر تریم‌های استلویو نیز قابل سفارش خواهد بود.

آلفارومئو استلویو ولوچه تی مدل 2021

نیروی محرکه آلفارومئو استلویو ولوچه تی از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تامین شده که 280 اسب‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک آلفارومئو یعنی Q4 AWD به تمام چرخ‌ها ارسال می­‌کند.

نیرومندترین نسخه آلفارومئو استلویو، تریم QV است که به پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو به قدرت 505 اسب‌بخار مجهز شده است. از مدتی پیش، امکان سفارش لوازم اضافه برند Mopar برای استلویو نیز فراهم شده است.

آلفارومئو قصد دارد در ماه ژانویه 2021 بروزرسانی‌های تازه‌­ای برای استلویو و جولیا اعلام نماید که شامل پیشرانه‌­های هماهنگ با استاندارد آلایندگی یورو 6 و اتصال به سرویس‌های Alfa Connect خواهد بود.

دیدگاه کاربران