خانه متحرک 90 هزار دلاری

قوی سیاه، محصولی از براویا بر پایه بنز اسپرینتر

24 آذر 1399 15:40

با توجه به استقبال خریداران از ون‌های مسافرتی مخصوصاً در آلمان، امسال چند مدل جدید هم به جمع سایرین وارد شده که براویا Swan 699 یکی از آن‌هاست.

این قوی سیاه براساس مرسدس‌بنز اسپرینتر 316 CDI دیزل ساخته شده و 74,970 یورو قیمت دارد.به عنوان عضو تازه‌ای از سری Black Swan محصولات براویا، این قوی سیاه براساس مرسدس‌بنز اسپرینتر 316 CDI دیزل و در شهر استرازا در اسلوونی ساخته می‌­شود. وزن این خودروی هفت متری تقریباً برابر با 3 و نیم تن اندازه گیری شده است.

این ون سیاه رنگ با هدف تامین حداکثر راحتی در سفرهای کوتاه و طولانی برای 4 سرنشین ساخته شده و در ظاهر خود به جزئیات خاصی مثل لبه سپر جلو، نوارهای سفید و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی با تایرهای چهار فصل 255/55 CamperContact ساخت کانتیننتال مجهز شده است.

البته مهمترین تغییرات در داخل کابین رخ داده، جایی که شاهد یک آشپزخانه کوچک با کابینت، فضای نشیمن با تلویزیون و تختخواب‌هایی با محفظه وسایل در زیر آن‌ها هستیم. لازم به ذکر است امکان چرخش کامل صندلی‌های جلو فراهم شده تا در فضای نشیمن، محیطی دوستانه ایجاد شود.

خانه متحرک 90 هزار دلاری برپایه بنز اسپرینتر

از وجود حمام در براویا Swan 699 هم نباید غافل شد که به کابین دوش، روشویی و توالت مجهز شده است. علاوه‌بر تمام این تجهیزات استاندارد، امکان سفارش موارد اضافه همچون میله نصب دو عدد دوچرخه، ریل سقفی و حتی محل قرارگیری حیوان خانگی هم فراهم شده است.

براویا Swan 699 با قیمت 74،970 یورو (90،780 دلار) به فروش می‌­رسد.

دیدگاه کاربران