رنگ‌آمیزی ویژه برای تویوتا یاریس GR

قدردانی از مدافعان سلامت به سبک تویوتا

26 آذر 1399 12:17

شعبه تویوتا در بریتانیا نسخه ویژه‌‌‌ای از یاریس GR را طراحی نموده تا به این روش از افرادی که در طول همه‌گیری ویروس کرونا برای حفظ جان دیگران تلاش کردند، قدردانی کند.

روی بخش جانبی طرحی شماتیک از پرستار، معلم، کارگر، فروشنده و مامور پلیس دیده می­‌شود، نمادی از افرادی که در طول همه‌گیری ویروس کرونا برای حفظ جان دیگران تلاش کردند.تویوتا برای طراحی بدنه این هاچ‌بک قدرتمند مسابقه­‌ای برگزار کرد که در نهایت طرح پیشنهاد شده توسط یک دانش‌آموز 16 ساله به نام آلیس گودلایف از میان بقیه انتخاب شد. از این یاریس GR سفارشی در دور نهایی مسابقه WRC در مونزا واقع در ایتالیا رونمایی شد.

در همان نگاه اول، ماسک آبی رنگی که چهره یاریس سفارشی را پوشانده جلب نظر می‌­کند. در ادامه طرح رنگ‌های رنگین کمان روی سقف و بخش عقبی بدنه نقش بسته درحالی‌که روی بخش جانبی طرحی شماتیک از پرستار، معلم، کارگر، فروشنده و مامور پلیس دیده می­‌شود. در کنار این‌ها چند گل نرگس به تصویر کشیده شده که به عنوان گل رسمی منطقه ولز در بریتانیا شناخته می‌شود.

آلیس گودلایف که مشغول تحصیل در دبیرستان Ysgol Uwchradd واقع در Plasmawr در ایالت ولز بوده، لغو مسابقه رالی GB در ولز را بسیار ناراحت‌کننده توصیف کرده و توضیح داده که به همین علت در طرح پیشنهادی خود برای یاریس GR، گل نرگس را به تصویر کشیده است.

عنوان قهرمانی این دوره از رالی WRC که در پیست مونزا برگزار شده به راننده فرانسوی سباستین اگیر تعلق گرفت که به عنوان راننده تیم Toyota Gazoo Racing WRT شناخته می­‌شود. وی سابقه کسب 7 مرتبه پیروزی در مسابقات رالی قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و پس از سباستین لوب به عنوان دومین راننده موفق WRC شناخته می­‌شود.

دیدگاه کاربران