پکیج تقویتی آرس دیزاین برای پیرمرد آلمانی

تیونینگ پورشه 911 توربو نسل 964

30 دی 1399 13:03

پورشه 911، یکی از با اصالت‌ترین خودروهای ساخته شده‌ است و طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد. یکی از دوست‌داران پورشه، یک 911 توربو از نسل 964 را برای ایجاد تغییرات ظاهری و فنی به شرکت تیونینگ Ares Design سفارش داده‌ است. این تیونر قرار است فقط همین یک دستگاه را به صورت سفارشی تولید کند.

برای دست‌یابی به قدرت بیش‌تر، یک توربو بزرگ‌تر به همراه اینترکولر به پیشرانه 3.6 لیتری آن اضافه شده است.تمام تغییرات با حفظ اصالت خودرو انجام شده‌ است و Ares Design سعی کرده‌ است که تنها جزئیات و قدرت پیشرانه را ارتقا دهد. تغییرات ایجاد شده در ظاهر خارجی خودرو، در بال عقب و رینگ‌ها خلاصه شده‌ است.

 بال‌عقب نصب شده در این نسخه، داک‌تیل (بال‌عقب ثابت معروف در خودروهای پورشه) و یادآور نسخه 911 Carrera 2.7 RS است. برای رینگ‌ها، از دو رنگ مشکی و نقره‌ای استفاده شده‌ است که این ترکیب‌ رنگ و طراحی برگرفته‌ شده از رینگ‌های به کار رفته در همان نسخه Carrera 2.7 RS در سال 1970 است.

تیونینگ پورشه 911 توربو نسل 964

داخل کابین نیز صندلی‌هایی با روکش چرم و پارچه طرح شطرنجی به چشم می‌خورد؛ علاوه بر آن، جزئیاتی برای تزئین روی داشبورد و درها نصب شده‌ است و سیستم اطلاعات و سرگرمی اختصاصی پورشه برای خودروهای کلاسیک، وسط داشبورد قرار گرفته‌ است.

برای دست‌یابی به قدرت بیش‌تر، Ares Design یک توربو بزرگ‌تر به همراه اینترکولر را به پیشرانه 3.6 لیتری آن اضافه کرده و حالا قدرت این 964، از 360 اسب‌بخار به 425 اسب‌بخار ارتقا یافته‌است‌.

 از این نسخه فقط همین یک دستگاه به صورت سفارشی برای یکی از طرفداران پورشه 911 ساخته شده‌است و به همین خاطر، جزئیات دیگر و قیمت آن مشخص نشده و قابل خریداری نیست.

دیدگاه کاربران